۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۱۱۱۶

شهرداری شهرکرد، برترین شهرداری الکترونیک کشور

شهرداری شهرکرد به عنوان یکی از ۱۰ شهرداری برتر کشور در حوزه شهرداری الکترونیک انتخاب شد.
شهرداری شهرکرد، برترین شهرداری الکترونیک کشور
به گزارش جهانبین نیوز شهردار شهرکرد با بیان این خبر اظهار کرد: با برگزاری آیین اختتامیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهرداری شهرکرد به عنوان یکی از ۱۰ شهرداری برتر کشور در حوزه شهرداری الکترونیک انتخاب و معرفی شد.

نورالله غلامیان دهکردی گفت: پس از ارزیابی توسط تیم‌های نظارتی وزارت کشور در حوزه های اتوماسیون های اداری و شهرسازی، خدمات الکترونیک، سیستم اطلاعات جغرافیایی، زیرساخت‌های شبکه ارتباطی و پورتال، شهرداری شهرکرد موفق به کسب رتبه برتر در زمینه شهرداری الکترونیک گردید.

وی افزود: بر همین اساس لوح تقدیر و تندیس شهرداری برتر این نمایشگاه به شهرداری شهرکرد اهدا و از خدمات، اقدامات و توانمندی های این شهرداری در حوزه شهرداری الکترونیک قدردانی به عمل آمد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰۰ شهرداری، شرکت تولیدی فعال در حوزه مدیریت شهری و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها طی روزهای دوم تا پنجم اسفندماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شوراهای اسلامی، تعدادی نمایندگان مجلس، معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مدیران ارشد سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و مسئولان و کارشناسان حوزه مدیریت شهری نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

دهکردی
با سلام . در مورد این خبر که زحمت کشیده اید و درج نموده اید ایا تا بحال اموری داشتید که بخواهید ازطریق ایمیل یا پست الکترونیکی با این ارگان مهم شهر {شهرداری} تماس بر قرار کنید؟ اگر این کار را انجام داده اید که من جوابم را گرفتم واگر تماس نداشته اید این مهم را انجام دهید وبعد به من هم بگویید . ممنون از شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۳۱

10 Jan 2020