۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۷۱۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان:

امام خمینی (ره) همینه و ابهت قلداران بین‌اللملی را درهم شکست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان گفت: امام خمینی (ره) غرور دنیای جهنمی استکبار به سرکردگی آمریکا و اقتدار پوشالی‌اش در ایران را شکست و اقتدار و رهبری علماء و روحانیت اسلام و عزم و اراده پولادین برای ملت ایران برای کسب آزادی و استقلال در رسیدن به نظام عدل اسلامی برای جهانیان را به ارمغان آورد.
امام خمینی (ره) همینه و ابهت قلداران بین‌اللملی را درهم شکست
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از خبرنگار سامان ما، عباس رحیمی در جشن انقلاب مردم شهرستان سامان اظهار کرد: امام خمینی (ره) غرور دنیای جهنمی استکبار به سرکردگی آمریکا و اقتدار پوشالی‌اش در ایران را شکست و اقتدار و رهبری علماء و روحانیت اسلام و عزم و اراده پولادین برای ملت ایران برای کسب آزادی و استقلال در رسیدن به نظام عدل اسلامی برای جهانیان را به ارمغان آورد.

رحیمی با اشاره بر اینکه ورود امام خمینی (ره) به میهن در سال ۵۷ موجب شد تا زندگی مردم از رکود ، سکون و انجماد خارج و به شتاب و تلاش و حرکت انجامید، بیان داشت: ورود امام به میهن اسلامی دستاوردهایی داشت ااینکه ارزش‌های جاهلی دوران طاغوت را بر انداخت و معیارهای اسلامی و انسانی را در جامعه حاکم کرد، ایمان مردم را افزایش و به اسلام و تشیع در سطح جهان آبرو بخشید از جمله این دستاوردها هستند.

وی با بیان اینکه امام سرمشقی برای چگونه بودن و چگونه زیستن بود، اذعان داشت: امام جمهوری اسلامی را با اندیشه و تلاش‌های خود تاسیس کرد و بر سیر جریان‌های انقلاب و پس از انقلاب نظارت کامل داشت.

رحیمی با اشاره بر اینکه امام در مقاطع حساس، تصیم‌های سرنوشت‌ساز می‌گرفت و انقلاب را از کام خطرهای شکننده بیرون می‌کشید، اذعان داشت: امام با تدابیر الهی خود آینده انقلاب و رهبری را پس از خود بیمه کرده است.

فرمانده ناحیه سامان تصریح کرد: امام فتنه‌ها و خطرهای آینده را پیش‌بینی و به موقع تصمیم‌های لازم و اقدامات ضروری را انجام می‌داد، تا شیاطینی مرموز و عناصری فرصت‌طلب، نتوانند به پایگاه رهبری نفوذ کنند و از این راه ضربه به نظام بزنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۰:۵۹

11 Jan 2020