۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۳۳۱۸۶
معاون پارلماني رئيس جمهور در بروجن:

سال آينده رونق اقتصادي در چهارمحال و بختياري محسوس تر می شود

معاون پارلماني رئيس جمهور امروز در بروجن گفت: برجام گشايش هاي بسيار خوبي در حوزه اقتصاد به دنبال داشته است؛ قطعا در سال آينده آثار و برکات رونق اقتصادي در چهارمحال وبختياري محسوس تر می شود.
سال آينده رونق اقتصادي در چهارمحال و بختياري محسوس تر می شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حسينعلي اميري معاون پارلماني رئيس جمهور صبح امروز در آئين رونمايي از ۳۵ پروژه عمراني، فرهنگي و اقتصادي شهرستان بروجن، اظهار داشت: ايام مبارک دهه فجر فرصتي براي تفکر، تعقل، ارزيابي و انديشيدن نسبت به آرمان هاي انقلاب اسلامي است.

اميري با اشاره به ويژگي هاي منحصر به فرد انقلاب اسلامي ايران، افزود: در حکومت گذشته يکي از بازارهاي پرمصرف محصولات کشورهاي غربي، ايران بود.

وي گفت: بازارهاي ايجاد شده در حکومت گذشته توان داخلي و توان اقتصادي کشور را کاملا سلب کرده بود و با ارزشهاي ديني و انقلاب مردم ما سازگاري نداشت.

اميري در ادامه با اذعان به اين که مبنا و اساس انقلاب اسلامي حاکم کردن ارزش هاي ديني و اسلامي در ابعاد مختلف بود، گفت: امروز ايران به برکت مقام معظم رهبري و نيروهاي نظامي و انتظامي از امنيت و آرامش برخوردار است در حالي که کشورهاي اطراف درگير توطئه هايي هستند که استکبار جهاني در منطقه ايجاد کرده است.

روحيه بسيجي اهداف انقلاب اسلامي را محقق مي کند

وي در ادامه با بيان اين که شرايط بسيار خوب در حال توسعه با حمايت مردم و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري حاصل شده است، گفت: براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي همه بايد در صحنه هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي با روحيه بسيجي حضور جدي پيدا کنيم.

معاون پارلماني رئيس جمهور با بيان اين که حضور مردم ايران در صحنه هاي مختلف باعث نااميدي دشمنان ما بوده است، گفت: ما به اتحاد و انسجام ملي نياز داريم.

وي با اشاره به اين که در سال هاي گذشته نوسانات اقتصادي زيادي در کشور داشتيم، گفت: برنامه ريزي دولت شرايط اقتصادي را تثبيت کرده است.

سال آينده رونق اقتصادي در چهارمحال و بختياري محسوس تر خواهد بود

اميري با اشاره به رشد ۶.۴ درصدي و ثبات اقتصادي در کشور، گفت: سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي زيادي با ثبات اقتصادي در کشور ايجاد شده است.

وي با اشاره به سفر گروه هاي مختلف خارجي براي انعقاد قراردادهاي تجاري، گفت: شرکت هايي مانند هواپيماسازي با قراردادهاي طولاني مدت ۱۰ ساله ايران را کشور امني براي سرمايه گذاري مي دانند.

اميري با بيان اين که با تلاش مسئولان چهارمحال و بختياري بستر کار و زمينه خدمت در اين استان فراهم شده است، گفت: گشايش هاي بسيار خوبي که برجام در حوزه اقتصاد به دنبال داشته قطعا در سال آينده آثار و برکات رونق اقتصادي در اين استان محسوس تر خواهد بود.

وي با اشاره به حرف هاي ناسنجيده رئيس جمهور جديد آمريکا و طراحي سياست هاي غلط کشور ايالات متحده، گفت: امروز ايران آنچنان از امنيت و اقتدار برخوردار هست که جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد.

معاون پارلماني رئيس جمهور با اشاره به اهداف عالي انقلاب اسلامي ايران، گفت: خوشبختانه امروز به همت مسئولان شاهد انسجام و اتحاد مردم استان چهارمحال و بختياري هستيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۴:۴۱

28 Dec 2019