۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۰۷۶۶
رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

40 طرح ارسالی به دبیرخانه استاني پنجمين جشنواره ملي علم تا عمل ارزیابی شد

رئيس بنياد نخبگان استان گفت: تعداد ۴۰ طرح به دبیرخانه استانی ارسال که ۲۰ طرح که بر اساس مستندات فني و مالي که حداقل امتیاز را کسب نمودند به دبيرخانه مركزي ارجاع داده مي شوند.
40 طرح ارسالی به دبیرخانه استاني پنجمين جشنواره ملي علم تا عمل ارزیابی شد
به گزارش جهانبین نیوز رئيس بنياد نخبگان استان گفت: تعداد ۴۰ طرح به دبیرخانه استانی ارسال شده بود و ۲۰ طرح که بر اساس مستندات فني و مالي که حداقل امتیاز را کسب نمودند به دبيرخانه مركزي ارجاع داده مي شوند.

دكتر خداداد پيرعلي با اشاره به اينكه اين طرح ها در زمينه هاي صنايع خودرو، شيمي و پليمر، فناوري هاي نانو، الكترونيك، بازي هاي فكري، كشاورزي، دامپروري و گياهان دارويي مي باشد، افزود: با ارزیابی دبيرخانه مركزي جشنواره، پنج طرح در بخش برگزيده های استانی و مابقی در بخش نمایشگاهی جشنواره حضور پیدا خواهند نمود.
 
وي هدف اصلي اين دوره نمايشگاه و جشنواره را به تصوير كشيدن توان استان هاي کشور در اقتصاد دانش بنيان دانست و گفت: بدين منظور پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل در سه بخش برگزيدگان استاني، برگزيدگان ملي و بخش نمایشگاهی برگزار می شود.

پيرعلي گفت: در اين دوره تنها شركت هايي اعم از تعاوني و خصوصي مي توانند به عنوان شركت كننده وارد فرآيندهاي مربوط مي شوند و علاوه بر آن شركت ها مي بايست در مرحله اي از تجاري سازي طرح خود باشند كه توليد داشته و آن را به فروش رسانده باشند.

دبیر استانی جشنواره علم تا عمل گفت: طرح ها براساس معيارهاي فناوري، مجوزها، استانداردها، وضعيت بازار، تيم اجرايي طرح، ميزان اشتغالزايي، وضعيت استقرار، ميزان ريسك، پيش بيني سوددهي و ضرورت ملي، مورد ارزيابي قرار گرفتند.

گفتنی است ارزیابی این طرح ها با حضور رئيس بنياد نخبگان استان، مديركل آموزش و پژوهش استانداري، نماينده پارك علم و فناوري، نماينده شركت شهرك هاي صنعتي و نماينده اتاق صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۰:۳۴

27 Dec 2019