۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۳۸۷۷۶
درخواست مردم لردگان براي استقرار بانک

موج نارضايتي مردم از کمبود شعب بانک ملت در شهرستان لردگان

شهرستان لردگان طبق سرشماري رسمي سال ۱۳۹۵ داراي 230 هزار نفر جمعيت و 360 روستا که فقط يک شعبه بانک ملت براي خدمات دهي به مردم وجود دارد.
موج نارضايتي مردم از کمبود شعب بانک ملت در شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، شهرستان لردگان بعد از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري ازجمله شهرستاني پرجمعيت اين استان است که امکانات محدودي در خود جاي داده و کمبود شعب بانک ملت و شلوغي آن ازجمله مشکلات شهرستان است و همين امر باعث شده که مردم اين شهرستان، ساعتها در صف‌هاي طولاني بانک منتظر باشند و در بعضي موارد، دست خالي بروند.

برخي از پيام‌هاي اعتراضي شهروندان لردگاني

يکي از مشتريان بانک ملت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چرا با اينکه اينقدر از بانک ملت شکايت مي شود کسي به مشکلات رسيدگي نمي کند؟ مسئولين شهرستاني و استاني چرا اينقدر به ناراحتي مردم راضي اند و پيگيري نمي کنند؟

شهروند ديگري با تقدير از مديريت سايت سلام لردگان و ديگر شبکه هاي فضاي مجازي در خصوص پيگيري مشکلات شهرستان گفت: مدت هاست کانال هاي تلگرامي شهر لردگان مشکلات شهرستان را دنبال مي کنند و مردم عزيز لردگان کلي مشکلات شهر رو بيان مي کنند  اما متاسفانه مسولين پيگيري نيستند...

برخي ديگر از مردم اين شهرستان ازمسئولين خواستار استقرار يکي از شعب ديگر بانک ملت شدند.

پيرزني با ناراحتي درد پاهايش اظهار کرد: سه روز پشت سر هم به اين بانک جهت دريافت کارت عابربانک مراجعه مي کنم به خاطر شلوغي اين شعبه و از طرفي کمبود فضا و نبود صندلي در اين شعبه ساعت ها روي پا ايستادم.

پاسخ رييس بانک ملت شعبه لردگان در خصوص نارضايتي هاي مردم از اين بانک

عباسقلي رييسي، رييس بانک ملت شعبه لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان در خصوص نارضايتي هاي مردم از اين بانک اظهار داشت: شهرستان لردگان داري  يک شعبه بانک ملت است و با توجه به جمعيت بالاي 230 هزار نفري شهرستان و از طرفي حجم بالاي کار، اين شعبه جوابگوي رفاي حال مردم شهرستان نيست.

وي افزود: تقريبا در سال‌هاي 83 و 84 پيشنهاد تاسيس شعبه ديگري در اين شهرستان به استان داده شد و يک شعبه در بخش خانميرزا تاسيس گرديد و به علت برخي مسائلي که اهالي اين منطقه به وجود آورند اين شعبه جمع آوري شد.

رييسي گفت: بانک ملت يک بانک خدماتي است و ازجمله بانک هايي است که به صورت 100 درصد سياست هاي دولت را عملي مي کند.

وي بيان دادشت: مردم شهرستان لردگان از دورترين نقاط اين شهرستان براي انجام بسياري از خدمات بانکي ازجمله دريافت تسهيلات و واريز فيش هاي ادارات دولتي به شهر  لردگان مراجعه مي کنند  و از طرفي اين بانک تمام وام هاي تبصره اي از قبيل وام هاي کميته امداد، بهزيستي، هلال احمر، مسکن، وام ازدواجي و... به مشتريان داده مي شود، لازم است با اين حجم بالاي کار در اين شعبه و کمبود شعبه در شهرستان مسئولين استاني به فکر شعبه اي ديگر در شهرستان لردگان باشند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۴۱

31 Dec 2019