۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۲۳۴۹۳

محور وحدتي براي همه مسلمين و مستضعفين حول محور روز قدس است

مدير کانون بسيج فرهنگيان شهرستان سامان با بيان اينکه در حقيقت ايران اسلامي محور حمايت از مظلومين جهان به ويژه مردم مظلوم و ستم کشيده فلسطين است، گفت: محور وحدتي براي همه مسلمين و مستضعفين حول محور روز قدس است
محور وحدتي براي همه مسلمين و مستضعفين حول محور روز قدس است
به گزارش جهانبین نیوز جمشيد يزداني در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه ابتکار بزرگ و مثال زدني بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني (ره) در برهه اي از زمان که همه کشور هاي به اصطلاح اسلامي که ادعاي حمايت از فلسطين را داشتند و در خواب عميقي فرو رفته بودند مسئله فلسطين را مطرح کرد، اظهار داشت: در ان برهه از زمان مسئله فلسطين ، مسئله دست دوم کشور ها هم محسوب نمي شد و هم اکنون نيز اينگونه است.

يزداني افزود: با نداي پيامبر گونه حضرت امام خميني (ره) با انتخاب اخرين جمعه ماه مبارک رمضان محور وحدتي براي همه مسلمين و مستضعفين ايجاد کرد که حول محور روز قدس است .

وي با بيان اينکه در حقيقت ايران اسلامي محور حمايت از مظلومين جهان به ويژه مردم مظلوم و ستم کشيده فلسطين است ، بيان داشت: در انقلاب اسلامي در حال حاضرمسئله فلسطين و مظلوميت مردم اين کشور جز اولين مسائل اين کشور است.

يزداني با اشاره بر اينکه دشمني هاي رژيم اشغالگر اسرائيل و همچنين خيانت هاي اشکار سران کشور هاي به ظاهر اسلامي وظيفه مسلمانان و کشور هاي اسلامي را دو چندان مي کند، اذعان داشت: حتما بايد به عنوان يک وظيفه و تکليف روز قدس را گرامي بداريم و در راهپيمايي روز قدس حضور پر شور داشته باشيم.

وي با بيان اينکه اين نکته را نبايد فراموش کنيم که امروزعلاوه بر مسئله فلسطين که چندين سال است درگير آن هستيم مسلئه يمن نيزبه اين بحث اضافه شده است ، بيان داشت: حمله هاي وحشيانه و حيوان صفتانه ال سعود را هم نبايد از نظر دور داشت .


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۰:۰۸

25 Feb 2020