۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۲۴۹۳
با ارسال بيانيه اي صورت گرفت

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوهرنگ

جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي شهرستان کوهرنگ آغاز بکار کرد.
تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي شهرستان کوهرنگ با ارسال بيانه اي آغاز به کار کرد.

متن بيانيه بدين شرح مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم
«وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ »
و خواستيم بر كسانى كه در آن سرزمين فرو دست‏ شده بودند منت نهيم و آنان را پيشوايان [مردم] گردانيم و ايشان را وارث [زمين] كنيم.           سوره قصص آيه شريفه 

                                                                                                                                 
مردم شريف شهرستان کوهرنگ

انقلاب اسلامي ايران که به رهبري امام خميني (ره) و حضور يکپارچه و مجاهدت مؤمنانه مردم ايران به پيروزي رسيد، زمينه را براي بازگشت به جهان‌بيني اسلامي و حاکميت ارزش‌ها و روش‌هاي ديني فراهم آورد. ملت ايران با انتخاب هوشمندانه نظام حکومتي مبتني بر «ولايت‌فقيه»، راه را براي نيل به آرمان والاي «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» هموار کرد.

انقلاب اسلامي، طي قريب چهار دهه حيات پربرکت و دوران ساز خويش، با ايستادگي در مقابل نظام سلطه و قدرت‌هاي زياده خواه جهاني و هماوردي با دشمنان و رقيبان تمدني و تاريخي خود، با گسترش آزادي ها و تأمين استقلال و استقرار امنيت و ثبات در کشور و پيشرفت‌هاي شگرف آموزشي، علمي و فناوري، افزايش سطح رفاه عمومي و...، ايران را به يک قدرت بلامعارض منطقه‌اي و قدرت مطرح جهاني بدل کرد و الگوي انقلاب اسلامي، امروز الهام‌بخش همه ملت‌هاي تحت ستم و آزاديخواه قرار گرفته است.

اما حقيقت آن است که با وجود اين دستاوردهاي عظيم و به‌رغم تلاش‌هاي فراوان صورت گرفته در دوران پس از انقلاب، هنوز آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي و انتظارات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله) به‌تمامي محقق نشده‌اند و چشم‌انداز زيبا و شوق‌انگيز جمهوري اسلامي به منصه ظهور نرسيده است و مردم به همه آرزوهاي خود در ايجاد يک نظام مردم‌سالار ديني نايل نشده‌اند.

مشکلات اقتصادي که بيکاري جوانان، رکود اقتصادي و گراني و کاهش قدرت خريد مردم در رأس آن است، همچنان مهم‌ترين مسئله کشور است. با وجود ارتقاي سطح رفاه عمومي و تلاش‌هاي صورت گرفته براي گشايش در معيشت مردم، هنوز بسياري از مردم زير خط فقر قرار دارند و از تأمين معاش روزانه خود عاجزند.

فساد اداري و فساد اقتصادي با ارقام نجومي و دريافت‌هاي نامتعارف و ناعادلانه مديران و صاحب‌منصبان از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است.

در اين وانفسائي که همه احزاب وجريانات سياسي که هريک  ادعاي حل مشکلات اقتصادي وريشه کني فساد اداري و اقتصادي را سر مي دهند. خوشبختانه «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» که برخاسته از متن نيروهاي مؤمن و انقلابي سراسر کشور است، وفارغ از نگاه هاي سياسي موجود در فرايندي مشارکتي و مبتني بر مردم‌سالاري، اقدام به تشکيل يک جبهه مردمي نموده است.

در راستاي افزايش  مشارکت مردمي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي، جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي شهرستان کوهرنگ ضمن اعلام حمايت از اين جبهه مردمي از دلسوزان انقلاب اسلامي دعوت به همکاري  مي نمايد.

من الله التوفيق و عليه التکلان

"جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي شهرستان کوهرنگ"

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۲۳

3 Feb 2020