۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۳۴۸۳

درخواست مجدد وزیر جنگ اسرائیل برای تشکیل ائتلاف عربی-صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار درخواست خود برای تشکیل ائتلاف با کشورهای عربی بر ضد ایران گفت:کشورهای عربی برای بقای خود به اسرائیل نیاز دارند.
درخواست مجدد وزیر جنگ اسرائیل برای تشکیل ائتلاف عربی-صهیونیستی علیه ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی مصاحبه با روزنامه آلمانی "دی فیلت" گفت: کشور های خاورمیانه به خوبی فهمیده اند که بزرگترین خطر در منطقه ایران است.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که ائتلاف بین المللی علیه تروریست، با مشارکت همه کشورهای میانه رو در خاورمیانه تشکیل شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ماموریت چنین ائتلافی باید حمایت از اعضا و وضع مجازات های شدید علیه ایران باشد.

وی تاکید کرد:کشورهای عربی میانه رو برای بقای خود به اسرائیل نیاز دارند و البته نیاز این کشورها به اسرائیل بیش از نیاز اسرائیل به آن ها است.

آویگدور لیبرمن کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی را از جمله ی این کشورهای میانه رو دانست و گفت این کشورها می دانند که بزرگ ترین خطر برای آن ها ایران است نه یهود و صهیونیست ها.

وی از ناتو به عنوان نمونه و الگویی برای تشکیل چنین نام برد و افزود:اگر تشکیل این ائتلاف به وقوع بپیوندد، بنابراین تعهداتی واقعی نیز در پی آن شکل خواهد گرفت. وی در ادامه گفت:به ناتو نگاه کنید که چگونه بنا بر اصل"یک نفر برای همه و همه برای یک نفر"شکل گرفته است.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۱۱

29 Dec 2019