۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۸۴۳۳
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری:

ماموران نیروی انتظامی سناريو تظاهر به ديوانگي متهم اعدامي را نقش بر آب كردند

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از دستگيري متهم اعدامي مرتبط با مواد مخدر كه با اجراي سناريو تظاهر به ديوانگي از مركز توانبخش جونقان متواري شده بود، خبر داد.
ماموران نیروی انتظامی سناريو تظاهر به ديوانگي متهم اعدامي را نقش بر آب كردند
سرهنگ سليمان رياحي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر فرار متهم محكوم به اعدام مرتبط با مواد مخدر از مركز توانبخشي رواني سيناي جونقان، دستگيري متهم در دستور كار اكيپ عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اخذ مجوز قضائي پس از انجام كار اطلاعاتي گسترده و دقيق متهم را كه با اسامي جعلي در محل هاي مختلف اقامت مي كرد شناسائي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير و به زندان شهركرد منتقل كردند همچنين در اين عمليات يك فروشنده ديگر مواد مخدر نيز دستگير و يك گرم ماده مخدر صنعتي شيشه كشف شد.

وي خاطرنشان كرد: اين سوداگر مرگ كه به اتهام حمل و نگهداري پنج كيلوگرم هروئين به اعدام محكوم شده بود و در زندان شهركرد به سر مي برد با اجراي سناريو تظاهر به ديوانگي از زندان شهركرد جهت مداوا به مركز توانبخشي رواني جونقان منتقل شده بود در فرصتي مناسب از اين محل متواري و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۳۶

4 Jan 2020