۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۹۰۷۳
نماینده پارلمان سوریه:

حلب عرصه قدرت‌نمایی جبهه مقاومت است/ دمشق با برگ برنده مهمی به ژنو می‌رود

نماینده پارلمان سوریه نبرد حلب را عامل تعیین کننده در موازنه‌های قدرت نظامی و سیاسی در این کشور خواند و گفت: دمشق و متحدانش با پیروزی در جبهه حلب به ژنو خواهند رفت.
حلب عرصه قدرت‌نمایی جبهه مقاومت است/ دمشق با برگ برنده مهمی به ژنو می‌رود
به گزارش جهانبین نیوز؛ «محمد ماهر موقع»، نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق نبرد جاری در حلب را عامل تعیین کننده در موازنه‌های قدرت نظامی و سیاسی در شرایط فعلی خواند.

وی افزود: توطئه‌گران علیه جبهه مقاومت و بخصوص سوریه پس از ناکامی در قلمون، جنوب سوریه، تدمر و رقه هم اینک جبهه حلب را آخرین برگه برنده‌ای می‌بینند که می‌توانند روی آن حساب باز کنند.

نماینده سوری جبهه حلب را نقطه تلاقی منافع آمریکا با طرح ترکیه و عربستان در منطقه خواند و گفت: از همین روست که در مدت اخیر شاهد تشدید حملات تروریست‌ها و گسیل نیروها و تجهیزات آنها از مرزهای ترکیه به استان حلب بودیم.

موقع گفت: تمرکز امروز بر نبرد حلب در راستای نقشه کامل قدرت‌های ائتلاف مبارزه با تروریسم شامل جمهوری اسلامی ایران، مقاومت اسلامی لبنان، عراق و روسیه است که هماهنگی و حضور همه این متحدان در کنار یکدیگر در عرصه حلب، جدیت و قاطعیت آنها را در مبارزه با تروریسم به جهانیان ثابت می‌کند.

نماینده پارلمان سوریه گفت: آتش سنگین روی سر تروریست‌ها در حلب این بشارت را می‌دهد که دولت سوریه با پیروزی در این میدان و دستیابی به مهم‌ترین برگه برنده در مذاکرات آتی ژنو حاضر می‌شود.

موقع ادامه داد: سوریه و متحدانش اجازه هرگز نمی‌گذارند اوضاع حلب اهرم فشاری از سوی معارضان مسلح در محافل بین المللی باقی بماند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۴۱

30 Dec 2019