۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۲۱۳
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه خدمت به ۳۸۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۳۸۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست از خدمات بهزیستی در خانه و خانواده بهره‌مند هستند.
ارائه خدمت به ۳۸۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در چهارمحال و بختیاری
محمد میرزایی، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست با دستور مقام قضایی به مراکز بهزیستی سپرده می‌شوند.

وی افزود: علاوه‌بر ارائه خدمات تخصصی در خانه‌ها و مراکز بهزیستی که شامل مشاوره، مددکاری و آموزش مهارت‌های زندگی می‌باشد؛ خدمات و کمک‌های مالی مستمر و غیرمستمر نیز بنابه پیشنهاد مددکار اجتماعی و با تایید کمیته شبه خانواده استان به این کودکان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به حضور ۴۵ کودک در مراکز بهزیستی گفت: علاوه‌بر شیرخوارگاه که به صورت دولتی اداره می‌شود چهار خانه کودک و نوجوان غیردولتی دختران و پسران در سطح استان به این قشر خدمات می‌دهند.

میرزایی افزود: کودکانی که در نزد بستگان نسبی یا سببی خود زندگی می‌کنند و هیچ حامی مالی و رفاهی ندارند بصورت امدادبگیر از طرف بهزیستی پذیرش شده و ماهیانه هزینه زندگی به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با اشاره به سیاست بهزیستی مبنی‌بر ایجاد زمینه زندگی کودک در محیط خانواده بیان داشت: حضور کودکان در مراکز شبانه‌روزی و خانه‌های تحت نظارت بهزیستی موقت بوده و مددکاران و مشاوران مراکز تلاش دارند که زمینه‌های بازگشت کودک نزد والدین و یا خانواده‌های جایگزین را فراهم آورند و با نظارت بر زندگی فرد در خانواده از وی حمایت نمایند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۷:۱۶

26 Dec 2019