۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۳

بيانيه قرارگاه فضاي مجازي کوهرنگ در آستانه يوم‌الله 9 دي

در آستانه سالروز حماسه 9 دي بيانيه قرارگاه فضاي مجازي کوهرنگ (قرارگاه بصيرت) منتشر شد.
بيانيه قرارگاه فضاي مجازي کوهرنگ در آستانه يوم‌الله 9 دي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، بيانيه‌، قرارگاه فضاي مجازي کوهرنگ (قرارگاه بصيرت) در آستانه سالروز حماسه 9 دي منتشر شد.

اين بيانيه به اين شرح مي‌باشد.

نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر پايه ولايت‌فقيه که استمرار راه انبياء و امامان عليهم السلام است، ميراث گران‌قدر معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) مي‌باشد که افتخارات و دستاوردهاي عظيم و بي­بديل در سه دهه گذشته به يادگار گذاشته است.

طبق فرمايش مقام معظم رهبري که مي‌فرمايند: «روز نهم دي در تاريخ ماند.» ايشان فتنه 88 را حاصل برنامه‌ريزي چندين ساله‌ دشمنان و در ادامه‌ قضايايي چون فتنه‌ سال 78 تحليل مي‌کنند و راه‌حل علاج آن را حرکت عظيم مردمي همانند آنچه در 9 دي سال 88 اتفاق افتاد مي‌دانند. از نگاه رهبر انقلاب روح ديانت حاکم بر دل‌هاي مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصيات مشترک حماسه‌ي 9 دي و حوادث دوران پيروزي انقلاب اسلامي است.

تأكيد رهبر فرزانه انقلاب بر ماندگاري حركت حماسي امت در راهپيمايي ۹ دي، نشان از اهميت فوق‌العاده اين حضور آگاهانه در تاريخ انقلاب اسلامي دارد.

امت مسلمان ايران در 9 دي در تجمع بزرگ عاشورايي خود يک بار ديگر قهر انقلابي خود را در برابر توطئه‌هاي جبهه باطل به نمايش گذاشتند و نااميدي را در قلب سياه سران استکبار کاشتند.

پيام 9 دي اين بود که: اين مستکبران عالم چنانچه تصور کرده­‌ايد با جنگ نرم و اردوکشي خياباني مي‌توانيد مردم به پا خاسته ايران اسلامي را از صراط مستقيم انقلاب اسلامي منحرف کنيد در تصور باطل هستيد و هرگز به اين قصد شوم نخواهيد رسيد.

ما اهالي قرارگاه فضاي مجازي (بصيرت) همچون ساير ملت ايران برخود فرض مي‌دانيم  سالروز حماسه 9 دي را به عنوان چراغي راهنما و حرکتي بصيرت‌آفرين گرامي بداريم و از همه مسئولان  درخواست مي‌کنيم  در اين خصوص بدون هيچ عذري، خودجوش و باشکوه در مراسم‌هاي اين روز حماسي شرکت کنند و با درس گرفتن از حوادث سال 88  دشمنان را در ايجاد فتنه‌هاي جديد مأيوس نمايند.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۱۳

3 Feb 2020