۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۱۲۳۳
زمانيان خبر داد:

اختصاص هزار ميليارد تومان به صندوق فولاد کشور براي تسويه معوقات بازنشستگان ذوب آهن و فولاد

نماينده مردم شهرکرد، سامان و بن از تخصيص ۱۰ هزار ميليارد ريال به صندوق بازنشستگي فولاد کشور با هدف تسويه معوقات بازنشستگان اين صندوق خبر داد.
اختصاص هزار ميليارد تومان به صندوق فولاد کشور براي تسويه معوقات بازنشستگان ذوب آهن و فولاد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر سيد سعيد زمانيان در خصوص ديرکرد حقوق و معوقات بازنشستگان ذوب آهن و فولاد، گفت: اين مبلغ به صورت تنخواه در اختيار صندوق بازنشستگي فولاد قرار مي گيرد و تا ابتداي سال ۹۴ اقدامات واريزي آن به انجام مي رسد.

زمانيان افزود: همچنين نمايندگان در جريان رسيدگی به لايحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل‌کشور، تبصره الحاقي ۱۶ اين لايحه را پس از بحث و بررسي به تصويب رساندند و مقرر شد، وزارت امور اقتصادي و دارايي (سازمان خصوصي‌سازي) اجازه انتقال اين تنخواه را که معادل سهام، سهم‌الشرکه، اموال، شرکت‌ها و حقوق بهره‌برداري از معادن مربوط به انتقال صندوق بازنشستگي فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است، به اين صندوق داشته و اقدام نمايد.

وي يادآور شد: سوء مديريت سيستم فولاد کشور و نبود مديريت در واگذاري سهام به بازنشستگان فولاد و عدم کنترل و سرمايه گزاري مناسب براي بازنشستگان، از عوامل ديرکرد و به تعويق افتادن حقوق و مزاياي اين بازنشستگان است.

نماينده مردم شهرکرد، سامان و بن ابراز اميدواري کرد: از سال ۱۳۹۴ حقوق و مزاياي بازنشستگان با نظارت سازمان بازرسي، وزارت اقتصاد و دارايي و تعزيرات به صورت مستمر و ماهيانه واريز خواهد شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۶:۲۱

3 Jan 2020