۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۲۲۱۳
معاون آموزش ونوآوري آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد:

در سال تحصيلي جاري بيش از 15 درصد از دانش آموزان کوهرنگي معدل بالاي 17 داشتند

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: 15 درصد ازدانش آموزان شركت كننده در امتحانات نهايي پايه سوم متوسطه نظري شهرستان در سال 95 - 94 آنها موفق به كسب معدل كتبي بالاي 17 شدند.
در سال تحصيلي جاري بيش از 15 درصد از دانش آموزان کوهرنگي معدل بالاي 17 داشتند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، صفر موسايي، معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان از برگزاري آيين تجليل از دانش آموزان با معدل کتبي نهايي بالاي 17در امتحاتات نهايي سال گذشته در قالب همايش  طرح اميدهاي فردا با حضور کارشناسان آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان در شبانه روزي الزهراء چلگرد خبر داد.

موسايي افزود: همايش اميدهاي فردا با اهداف ايجاد انگيزه، تشويق و ترغيب دانش آموزان به مطالعه بيشتر و تكريم از دانش آموزان برتر امتحانات نهايي خردادماه سال تحصيلي گذشته در مدارس سراسر شهرستان اجرا شد.

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اين که از مجموع دانش آموزان شركت كننده در امتحانات نهايي پايه سوم متوسطه نظري شهرستان در سال 95-94 حدود 15 درصد از آنها موفق به كسب معدل كتبي بالاي 17 شدند؛ ابراز اميدواري کرد که اين طرح بتواند در راستاي تکريم دانش آموزان شاخص علمي، ارتقاء ميانگين دروس پايه سوم متوسطه نظري، افزايش انگيزه لازم در دانش آموزان و ارائه راهکارها و پيشنهادات مشاوره اي در سطح مدارس شهرستان موثر واقع شود.

انتهاي پيام1026ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۱:۳۸

19 Jan 2020