۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۱۲۲۳
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی:

جیره بندی آب سند مظلومیت استان آبخیز چهارمحال و بختیاری/تسريع و تامين اعتبار طرح بن بروجن رفع نگراني مردم را به همراه دارد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرهاي فرخشهر، بروجن، سفيددشت، فرادنبه، نقنه و بسياري از روستاهاي استان در تابستان امسال و ايام ماه مبارك رمضان با جيره بندي آب مواجه بودند و تسريع و تامين اعتبار طرح بن بروجن رفع نگراني مردم را به دنبال دارد.
جیره بندی آب سند مظلومیت استان آبخیز چهارمحال و بختیاری/تسريع و تامين اعتبار طرح بن بروجن رفع نگراني مردم را به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در جلسه ای با حضور دكتر پورمحمدي معاونت سازمان برنامه و بودجه كشور، معاون و مسؤلين محترم وزارت نيرو، استاندار محترم و معاون عمراني استانداري، مسؤلين حوزه آب كشور و استان و مسؤلين برنامه و بودجه استان با اشاره به مشكل خشكسالي و كم آبي كه در استان بخصوص در شهرستان بروجن تبديل به يك فاجعه شده به مسؤلين گفت: مردم شهرهاي فرخشهر، بروجن، سفيددشت، فرادنبه، نقنه و بسياري از روستاهاي استان در تابستان امسال و ايام ماه مبارك رمضان با جيره بندي آب مواجه بودند اما با نجابت و صبوري به مسؤلين محترم اعتماد كرده و تحمل كردند.

وی از معاون و مسؤلين وزارت نيرو و مسؤلين حاضر در جلسه خواستار تسريع و تامين اعتبار طرح بن بروجن و رفع نگراني مردم شد.

در ادامه این نشست دكتر پورمحمدي معاون برنامه ريزي و اقتصادي وزير نيرو اظهار کرد: طرح آبرساني بن بروجن از مهمترين طرح هاي در حال اجراي كشور است.

وی افزود: اين پروژه باتوجه به وضعيت آب آشاميدني شهرستان بروجن هيچگاه از دستور كار اين وزارتخانه خارج نشده و نخواهد شد و در حال حاضر همكاري و همت خيلي خوبي جهت پيشرفت اين طرح در حال انجام است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: فعاليت هاي انجام شده تماما مشخص است و از اين به بعد هم اين طرح با سرعت بيشتري تا بهره برداري ادامه خواهد يافت.

در اين جلسه تصميمات مهمي اتخاذ شد كه برخي از اين تصميمات بشرح ذيل ست:

- تخصيص اعتبار صددر صدي سال ٩٥ اين پروژه
- اعتبار لازم براي تكميل طرح آبرساني فوق الذكر در برنامه بودجه سال ٩٦ گنجانده شود
- تسريع اجراي عمليات لوله گذاري مخصوصا لوله گذاري قسمتي كه در شهرستان بروجن واقع است
- تامين اعتبار لازم جهت خريد و نصب كنتورهاي هوشمند براي حقابه بران زاينده رود جهت اجراي عدالت و رفع هرگونه سوتفاهم و نگراني مردم استان و استان اصفهان

انتخای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۶:۳۹

16 Jan 2020