۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۰۹۶۳
رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان

629 ميليون تومان کمک هاي مردمي جمع آوري شد

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از جمع آوري 629 ميليون تومان کمک هاي مردمي در طرح ياوران فرهنگ در شهرستان سامان در سال گذشته خبر داد.
629 ميليون تومان کمک هاي مردمي جمع آوري شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني در جلسه نانو در جهت تکميل و تجهيز مرکز پژوهش سراي شهرستان سامان با بيان اينکه پژوهشراي رازي شهرستان سامان در سطح کشور رتبه چهارم و مرکز آزمايشگاهي رتبه دوم استان را دارا است ، اظهار داشت: بايد دانش آموزان بهره هاي لازم را در همه زمينه ها داشته باشند تا بتوانند در عرصه علم و دانش پيشرفت داشته باشند.

دهقاني با بيان اينکه بايد به مسائل فرهنگي در شهرستان سامان با توجه به اينکه سابقه فرهنگي دارد بيش از مابقي شهرستان توجه شود، بيان داشت: در سال گذشته در شهرستان سامان در طرح ياوران فرهنگ بيش از ۶۲۹ ميليون تومان کمک هاي مردمي جمع آوري شده است.

وي با بيان اينکه مردم را بخواهيم در حوزه اموزش و پرورش دخالت داشته باشند و مردم وارد کار شوند، اذعان داشت: بايد تلاش ها در راستاي احداث ساختمان آزمايشگاه مرکزي پژوهشسراس شهرستان صورت گيرد.

فرماندار شهرستان سامان نيز در اين جلسه با بيان اينکه مبلغ ۳۰ ميليون تومان جمع آوري شده است و با توجه به کمک هاي دولتي در آينده ساختمان آزمايشگاه و پژهشسرا راه اندازي و تکميل خواهد شد، بيان داشت: در مسائل آموزشي بايد مردم مشارکت داشته باشند و فرهنگ سازي در اين زمينه بايد توسط دستگاه هاي اجرايي انجام شود.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۴:۴۵

12 Jan 2020