۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۵۹۱۳
سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان:

شوراها، در جهت پيشبرد و حل مشکلات شهر و روستاها اهتمام ويژه داشته باشند

مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرستان لردگان
آيين تحليف پنجمين دوره شوراي هاي اسلامي شهرستان لردگان، با حضور سرپرست فرمانداري و اعضاي شوراي هاي اسلامي شهرهاي لردگان، خانميرزاف فلارد، رودشت و منج در محل فرمانداري لردگان برگزار شد.
شوراها، در جهت پيشبرد و حل مشکلات شهر و روستاها اهتمام ويژه داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ در اولين جلسه شوراي پنجم طبق روال مراسم آغازين شوراها اعضاي منتخب سوگند ياد کردند، متن سوگندنامه به شرح زير است:

« من در برابر کلام الله مجيد، به خداي متعال سوگند ياد مي‌کنم و با تکيه بر شرف انساني خويش تعهد مي‌نمايم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظايفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسي و ساير قوانين و مقررات کشور را در چارچوب وظائف و اختيارات خود مراعات نمايم و در همه زمينه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامي که در شوراي اسلامي شهر عضويت دارم در رعايت صرفه و صلاح و پيشرفت امور شهر و شهرداري اهتمام نمايم. »

برهان حسين پور آقائي سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان در اين آيين گفت: ما مؤظف به رعايت مر قانون هستيم و در صورت تخطي طبق قانون با افراد برخورد خواهد شد.

وي بیان داشت: فرهنگ سازي در سطح شهر و روستا از وظايف شوراهاي اسلامي شهر و روستا است، زيرا توسط مردم انتخاب شده اند و مردم به حرف آنها گوش خواهند داد.

حسين پور آقائي افزود: شوراها نماينده دولت در شهر، بخش و روستاها هستند و به صورت سلسله مراتبي ارتباطي تنگاتنگ بين شوراها با دولت وجود دارد.

وي بيان داشت: سعي کنيد با هماهنگي همديگر مسائل و مشکلات شهر، بخش و روستاي خود را مطرح و حل نماييد و مصوبات را در راستاي قانون تصويب نماييد و به تبعات آن نيز پايبند باشيد.

سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان گفت: با مردم با متانت و حوصله رفتار نماييد و به مردم قول دروغ ندهيد زيرا اين مردم ولي نعمت هاي انقلاب هستند که هميشه به انقلاب خود پايبند بوده اند و مبادا باعث رنجش خاطر آنها شويد.

وي گفت: مردم شهرستان لردگان مردمي خونگرم، مهمان نواز، شهيدپرور و افتخارآفرين بوده و هستند و اگر کوتاهي در سطح شهرستان وجود داشته باشد ابتدا متوجه مسئولين امر است که بايد آن را حل و فصل کنند.

در ادامه علي فتاحي بخشدار مرکزي شهرستان لردگان گفت: مردم به دليل اعتمادي که به شماها داشته راي دادند و شما را انتخاب کردند پس جواب اعتماد آنها را با تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها بدهيد.

وي گفت: قانون ملاک عمل ما در برخورد با افراد مي باشد و با کساني که بخواهند خلاف قانون و مقررات عمل نمايند برخورد جدي صورت خواهد گرفت.

فتاحي در پايان از همه برگزيدگان شوراي شهر و روستا خواست که در جهت پيشبرد مسائل شهر و روستاي خود و حل مشکلات اهتمام ويژه داشته باشند و به فکر آخرت خود باشند زيرا با قول دادن به مردم برگزيده شده اند و اکنون نوبت عمل کردن به قول هايشان مي باشد.

در پايان شوراهاي اسلامي شهر و روستا سوگند نامه را با صداي بلند قرائت و اعلام پايبندي به آن را اعلام داشتند.

انتهاي پيام1026ج /630
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۵۸

21 Jan 2020