۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۹۵۲۳
امام جمعه شهر اردل:

نماز جمعه يادگار امام راحل و شهداي عظيم‌شان انقلاب اسلامي است

امام جمعه شهر اردل گفت: نماز جمعه يادگار امام خميني (ره) و شهداي عظيم‌شان انقلاب اسلامي است و هرکه در برپايي اين نماز ارزشمند گامي بردارد دل امام (ره) و شهدا را خشنود کرده است.
نماز جمعه يادگار امام راحل و شهداي عظيم‌شان انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نماز گزاران به تقواي الهي با گراميداشت پنجم مرداد سالروز برگزار نخستين نماز جمعه در ايران اسلامي توسط آيت الله طالقاني (ره) گفت: سنگرهاي نماز جمعه به عنوان پايگاه معنويت، بيان حق و مواضع دين و نظام تبديل شده است.

سلمان پور با اشاره به برگزاري نماز جمعه در ۸۰۰ نقطه کشور بيان داشت: اقامه نماز جمعه از برکات انقلاب است چراکه انقلاب ازاين طريق صادر شده و نماز جمعه ضمن اينکه اتحاد مسلمانان را گسترش داده، سبب واهمه شديد دشمنان نظام شده است.

وي با بيان اينکه شرکت در نماز جمعه يک تکليف الهي است افزود: نماز جمعه يادگار امام خميني (ره) و شهداي عظيم‌شان انقلاب اسلامي است و هرکه در برپايي اين نماز ارزشمند گامي بردارد دل امام (ره) و شهدا را خشنود کرده است.

سلمان پور در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل از حضور مردم و مسئولين شهرستان در نماز جمعه تقدير کرد و همچنين از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و تيم پزشکي شهرستان اردل در خدمت رساني خوبشان به مردم تشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۳:۴۶

27 Jan 2020