۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۸۵۳۳

از۴۰ نفر از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان بن تقدير به عمل آمد

از۴۰ نفر از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان بن تقدير به عمل آمد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در همايش روز شورا ها که باحضور خدابخش مرداي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري و تمامي مسولين ادارت شهرستان بن برگزار شد اظهار کرد: شوراها به عنوان نهادهاي محلي که بروز و ظهور و نماد مردم‌سالاري هستند و در جامعه، حلقه ارتباطي بين مردم و مسئولين هستند.

وي افزود: خوشبختانه شوراها در شهرستان بن در چند سال گذشته فعاليت بسيار مثبت و خوبي داشتند بخصوص در بحث زيرساخت‌هاي شهرها و روستاها، تامين آب شرب، و مسائلي که موجب رونق روستاها و شهرهاي شهرستان شد، و ما خوشبختانه موفق شديم روند مهاجرت فزاينده اين شهرستان را کاهش دهيم و قطعا در بحث اشتغال‌زایي در روستاها و شهرها بخصوص در بحث اشتغال‌زایي خانگي و بنگاه‌هاي کوچک و همچنين پرورش گياهان دارويي.

وی ادامه داد: شوراها طرح‌هاي خوبي براي اجرا در این راستا دارند که با اجرایی کردن اين طرح‌ها می‌توان حداکثر استفاده را از ظرفيت‌هايی که در این شهرستان است در سال جاري برد.

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن بیان داشت: حضرت امام خميني (ره) تمامي کارها و بنيان‌هايی که مي‌خواستند برنامه‌ريزي کنند يا برگرفته از قرآن بود و يا اينکه آن عمل را با احاديث و احکام اللهي تطبيق مي‌دادند و لذا امر شورا را هم که به دستور ایشان بنيان‌گذاري شد برگرفته از قرآن بود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی که فرمودند شوراها در بين مردم و از بين مردم و درد مردم را مي‌دانند و امروز مسئولين کشوري ما نيز اينچنين هستند افزود: وظايف شوراها سنگين است چون قول‌هايی که به مردم داده‌اند بايد پيگيري و به نتيجه برسند و از وظايف امروز شوراها اين است که در کنار تمامي ادارت دولتي و موسسات کمک بگيرند و از پتانسيل خود مردم هم استفاده کنند براي رفع محروميت‌ها.

لازم به ذکر است در این همایش از ۴۰ نفر از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان بن تقدير به عمل آمد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۷:۵۵

27 Dec 2019