۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۳۴۵۶۳
فرماندار شهرستان شهرکرد:

مردم اخبار انتخابات را از رسانه ملی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و جراید مطمئن پیگیری کنند، اعتمادی به فضای مجازی نیست چراکه اطلاعات را به‌صورت غلط در اختیار مردم قرار می‌دهند.
مردم اخبار انتخابات را از رسانه ملی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند
حمید ملک‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان به صورت سنتی برگزار می‌شود و تنها در شهرکرد و بروجن به صورت پایلوت مکانیزه (نیمه‌مکانیزه) خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای باید شناسنامه و کد ملی خود را به‌همراه داشته باشند افزود: این درحالی است که در شهرکرد و بروجن تنها ثبت کد ملی کفایت می‌کند.

فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: تعداد کاندیداها در شهرکرد ۱۴۹ نفر بوده اما بعد از اعلام انصرافی‌ها این تعداد به ۱۱۰ نفر رسید که امروز در صحنه رقابت حاضر شدند.

ملک پور با تاکید بر اینکه مردم کد کاندیدای موردنظر خود را یادداشت کنند و همراه خود داشته باشند افزود: تعداد افرادی که برای شورای شهر و روستا می‌توان به آن رای داد در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن هفت نفر و برای سایر شهرستان‌ها پنج نفر بوده که این تعداد در برخی از روستاها به سه نفر کاهش یافته است.

فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و جراید مطمئن پیگیری کنند، اعتمادی به فضای مجازی نیست چراکه اطلاعات را به‌صورت غلط در اختیار مردم قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۱:۲۳

13 Jan 2020