۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۷۵۳۳
رئيس شوراي اسلامي شهر وردنجان:

پيگيري حقوق مردم وظيفه ما است/اقدامات و فعاليت هاي شوراي پنجم شهر وردنجان

رئيس شوراي اسلامي شهر وردنجان گفت: پيگيري حقوق مردم وظيفه ما است و شوراهاي شهر و روستاها مي توانند به عنوان يک مجلس کوچک، پل ارتباطي باشند، بين مردم و مسئولين و مشکلات را ارائه دهند و پيگير باشند.
پيگيري حقوق مردم وظيفه ما است/اقدامات و فعاليت هاي شوراي پنجم شهر وردنجان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيدعابدين موسوي رئيس شوراي اسلامي شهر وردنجان در گفت‌وگوي با زنگ خبر اظهار کرد: هدف از تشکيل شوراهاي اسلامي را پيشبرد سريع برنامه‌هاي اجتماعي، اقتصادي، عمراني، بهداشتي، فرهنگي، آموزشي، پرورشي و ساير امور رفاهي از طريق همکاري مردم و نظارت بر امور روستا، بخش، شهر و شهرک دانست.

نقش شوراها در پيشبرد امور و پيشرفت شهرها

وي بيان داشت: پيگيري حقوق مردم وظيفه ما است و شوراهاي شهر و روستاها مي توانند نظرات مردم را بگيرند چون نماينده مردم هستند و به عنوان يک پارلمان کوچک پل ارتباطي باشند بين مردم و مسئولين و مشکلات را ارائه دهند و پيگير باشند و بتوانند از طرق مختلف مشکلات مردم را حل کنند و  شوراهاي شهر و روستا براي مشارکت مردم در امور اجرايي و همچنين حاکميت مردم بر مردم در نظر گرفته شده است.

اقدامات و فعاليت هاي شوراي پنجم

وي افزود: دوره پنجم شوراي اسلامي شهر وردنجان دراولين اقدامات اساسي جهت رفع مشکلات ومعضلات  در خصوص بعضي ازپروژها وبرنامه هاي کوتاه مدت و بلند دوره جديد  ابتدا جلسات فشرده با خود اعضا شورا و متخصصين هر حوزه برگزار کرده است.

موسوي بيان داشت: پياده‌روها به عنوان يکي از عناصر اصلي فضاي شهر، جزء لاينفک زندگي شهري به شمار مي آيند و نقش مهمي در پويائي و زيبايي شهري دارند.

رئيس شوراي شهر وردنجان افزود: جدول گذاري و زيرسازي و آسفالت خيابان‌هاي اين شهر ازجمله مطالبات جدي شهروندان است بنابراين براي کسب رضايت شهروندان تمامي خيابان‌ها و معابر که نياز به ترميم دارند را با اولويت‌بندي آسفالت و بهسازي مي‌کند.

وي افزود: تاکنون جلسات زيادي درباره بررسي طرح هادي شهر با حضور مجري طرح برگزار شده  و چندين جلسه با مشاور طرح جهت رفع  مشکلات و پیشنهادات طرح مطرح و پيگيري شده است.

موسوي درباره ميدان اصلي ورودي شهر وردنجان گفت: جلسه اي با اعضاي شوراي ترافيک شهرستان و استان درخصوص مشکلات ميدان ورودي و تقاطع ها خيابان اصلي برگزار شده است و نتايج آن به زودي به اطلاع مردم خواهد رسيد.

وي بيان داشت جلسه اي با مديرکل شهري و روستايي استان درخصوص پيگيري اعتبارات جهت آسفالت معابر و تجهيزات شهرداري، توسعه ساختمان  شهرداري جهت شوراي اسلامي ، خريد ماشين الات را در دستور کار  داشته ايم.

توسعه برنامه هاي فرهنگي

موسوي بيان داشت: با توجه به ضرورت گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي، حمايت از اين فعاليت‌ها در برنامه شورای شهر وردنجان  مورد توجه جدي قرار مي گيرد.

وي با اشاره به کارهاي و فعاليت هاي فرهنگي انجام شده در شهر وردنجان گفت: شرکت در جلسات ستاد يادواره شهدا  ومساعدت ويژه جهت برگزاري يادواره، مساعدت جهت برگزاري مراسمات جشن ائمه اطهار، مساعدت جهت ستاد اربعين جهت اسکان پياده روي اربعين، مساعدت جهت برنامه خيمه گاه حسيني و راه اندازي کانال و گروه تلگرامي جهت انعکاس اخبار وانتقادات همشهريان و ديگر برنامه هاي حوزه شهري مي باشد.

موسوي گفت: پيگيري درخصوص مجوزات فعاليت هاي کارگاه، برگزاري جلسات درخصوص بهداشت و درمان و پاک سازي اطرف گلستان شهدا شهر نيز از اقدامات اين شورا در طي چند ماه گذشته بوده است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۶:۵۰

29 Dec 2019