۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۴۶۵۳
در آستانه سوم خرداد صورت گرفت

تجليل از خانواده شهدا و جانبازان عمليات بيت المقدس درشهرستان بن

در آستانه سالگرد عمليات بيت المقدس و آزاد سازي خرمشهر، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن از خانواده شهدا و جانبازان اين عمليات از انها دلجويي و بازديد کردند.
تجليل از خانواده شهدا و جانبازان عمليات بيت المقدس درشهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، به مناسبت فرارسيدن سالگرد عمليات بيت المقدس  و آزادسازي خرمشهر فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان بن و مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه  از خانواده  شهداي والامقام در سطح شهرستان بن  ديدار کردند.

در اين ديدارها سيداصغر موسوي  فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن ضمن عرض تبريک به مناسبت فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: بازديد و سرکشي از خانواده هاي محترم شهداي عزيز مايه خير و برکت براي ما خواهد بود و ما خود را موظف به اين کار مي دانيم، متاسفانه امروز برخي از افرادي که مسئوليت در اين نظام دارند از اين کار خداپسندانه که وظيفه اصلي ما است غافل هستند و آنگونه که بايد و شايد از خانواده هاي شهدا و پدر و مادر شهيد و خانوادهد شهدا ديدار و سرکشي نمي کنند.

وي بيان کرد: در جنگ‌هاي دنيا هيچ شهري ۳۵ روز مقاومت را نداشته، اما در خرمشهر اين اتفاق بي‌بديل رخ داد و ۶ هزار نفر از رزمندگان اسلام در عمليات‌ آزادسازي خرمشهر به شهادت رسيدند.

موسوي افزود: به واقع  پيروزي رزمندگان در عمليات بيت المقدس و فتح خرمشهر معادلات دشمنان ايران اسلامي را بر هم زد و خوني دوباره از غيرت و شهامت در دفاع از کيان کشور و ارزشهاي ناب ديني در رگ هاي انقلاب شد.

اين مسئول گرامي داشت ياد و خاطره شهدا و ايثاگران عزيز را يک وظيفه اخلاقي و عمومي براي مسئولان دانست و  افزود: امروز بعد سالها بايد ما مروج فرهنگ جهاد و شهادت باشيم چرا که  شهدا اساس و مايه عزت و سر افرازي ملت ايران اسلامي هستند.

در ادامه وصيت نامه شهيد مرتضي درعلي  قرائت شد و توسط برادر اين شهيد والامقام خاطراتي از آنها براي حاضرين بيان گرديد.
 
لازم به ذکر است، عمليات بيت‌المقدس طي چهار مرحله براي آزادسازي خرمشهر انجام گرفت که با جانفشاني شهداي والامقام و رزمندگان اسلام استحکامات دشمن بعثي در هم شکست که اين پيروزي غرورآفرين نقطه عطفي در تاريخ پرافتخار دوران دفاع مقدس محسوب مي‌شود.


.




انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۲۸

20 Jan 2020