۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۸۶۳۳
در اولين روز از هفته بسيج دانش آموزي؛

جمعي از دانش‌آموزان بسيجي با امام جمعه شهر بن دیدار کردند

در اولين روز از آغاز هفته بسيج دانش آموزي ، جمعي از دانش آموزان شهر بن با امام جمعه اين شهر ديدار کردند.
جمعي از دانش‌آموزان بسيجي با امام جمعه شهر بن دیدار کردند
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت‌السلام غضنفري امام جمعه شهر بن در اين ديدار با تسليت ايام عزاداري سيد الشهدا(ع) درس گرفتن دانش آموزان از واقعه عاشورا را امري خطير دانست و گفت: اهداف قيام سيدالشهدا اهدافي مهم و با عظمت بود که موجب شد موسم حج را رها کرده و به سمت کوفه حرکت کنند.

غضنفري با اشاره به اينکه هدف يزيد محو کردن اهل بيت(ع) از تاريخ بود؛ گفت: امروزه شاهد آن هستيم نه تنها نام اهل بيت(س) محو نشده است؛ بلکه در سرتا سر جهان گسترش يافته است و حتي در آمريکا و کشورهايي هم چون نيويرک که مرکز شياطين جهان است شاهد برپايي هيئت هاي عزاداري هستيم.

امام جمعه بن رمز پيروزي سيدالشهدا را اخلاص در عمل دانست و گفت: اخلاص در هر کاري موجب ماندگاري در آن عمل مي شود.

وي، علت ماندگاري شهداي هشت سال دفاع مقدس را نيز همانند قيام سيدالشهدا اخلاص برشمرد و افزود: هر ساله شاهد برپايي هرچه با شکوه تر يادواره هاي شهدا هستيم که اين به دليل عظمتي است که خدواند براي اخلاص اين بزگواران داده است.

غضنفري ضمن اشاره به فرمايش امام راحل (ره) که فرمودند:" بسيج لشکر مخلص خداست " گفت: هرکسي کاري را براي رضاي خدا و با اخلاص انجام دهد بسيجي است.

وي افزود: بسيجي براي نام وشهرت کار نمي کند و اگر شخصي با اين هدف وارد بسيج شود خود به خود از فضاي بسيج دور خواهد شد.

امام جمعه بن حضور در بسج را فرصتي مغتنم شمرد و گفت: حضور در بسيج روحيه کار براي رضاي خداوندمتعال را افزايش مي دهد و کساني که وارد بسيج مي شوند بايد اين روحيه را بين عموم مردم گسترش دهندو اگر جامعه ما روحيه بسيجي بيابيد بسايري از مشکلاتمان حل خواهد شد.

غضنفري ضمن اشاره به ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهاني ناميده شده است گفت: هدف از قيام عاشورا نيز مبارزه با استکبار جهاني زمان خود بوده است و تقارن ۱۳ آبان را با روز عاشورا فرصتي دانست که يک بار ديگر به جهانيان اعلام کنيم که ملت ايران هيچ گاه صحنه را ترک نخواهند کرد و هميشه در برابر ظلم وتعدي خواهد ايستاد.

وي در پايان با تاکيد بر درس گرفتن از تک تک لحظات قيام سيدالشهدا ،تاکيد کرد: ما نيز بايد مراقب اعمال خود باشيم که همانند گروه توابين در عاشورا نشويم که در زماني که امام زمان خودشان نياز به کمک داشتند صحنه را خالي کرده و بعد از شهادت امام حسين(ع) توبه کردند و پشيمان شدند.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۵:۲۵

29 Dec 2019