۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه بروجن گفت: متاسفانه عده اي توبه نکردند و به برکت دولت به اصطلاح اعتدال در گلوگاه هاي حساس تصميم سازي راه پيدا کرده اند و در انديشه فتنه هاي ديگري هستند.
سران فتنه مردودين آزمونهاي سخت دوران انقلاب بودند/عده اي در گلوگاه هاي حساس تصميم سازي در انديشه فتنه هاي ديگري هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که شبکه هاي اجتماعي ايراني قصد دارند بعد معنوي را در فضاي مجازي ارتقاء دهند، افزود: اما بايستي مراقب باشيم اگر کوچک ترين غفلتي اتفاق بيفتد از همان نقطه ضربه خواهيم خورد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، افزود: در جنگ سخت تن ها کشته مي شود اما روح ها به بهشت مي رود؛ در جنگ نرم اگر کسي شکست بخورد جسمش ضربه نمي بيند و پروار مي شود اما روحش به قعر جهنم مي رود.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که احساس وظيفه نابه جا در ميدان جنگ به نيروي خودي ضربه وارد مي کند، گفت: سعي و تلاش ما بايد اين باشد که شبکه هاي وابسته به غرب را خالي بگذاريم و به شبکه هايي که توانمندي خوبي دارند مثل سروش و سلام بپيونديم.

وي با بيان اين که حضور در شبکه هاي اجتماعي نبايد موجب تقويت جبهه دشمن شود، تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب مي فرمايند: "حضور شما نبايد مستلزم عمل حرامي مانند شايعه در اين شبکه ها باشد."

سعادت فر گفت: شايسته است افرادي که تخصص در اين کار دارند در فضاهاي اجتماعي صهيونيستي فعاليت قوي ديني داشته باشند و عامه مردم هم تقويت کننده شبکه هاي اجتماعي ايراني باشند.

وي در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸، افزود: فتنه ۸۸ در واقع نسخه اتحاديه نظريه پردازان کودتاي مخملي براي براندازي اصل نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که نيروهاي پياده نظام فتنه ۸۸ در ايران حضور داشتند، گفت: بعد از جنگ تحميلي مهمترين توطئه دشمنان که به فضل الهي، رهبري هاي حکيمانه مقام معظم رهبري و بصيرت مردم خنثي شد فتنه ۸۸ بود.

سعادت فر گفت: در فتنه ۸۸ با ريزش ها و رويش هايي که اتفاق افتد يک خانه تکاني در انقلاب اسلامي صورت گرفت که باعث شد حرکت انقلاب اسلامي جاني دوباره پيدا کند.

وي با بيان اين که در اين ميان نقش مديريت مقام معظم رهبري بسيار حائز اهيمت است، گفت: پيش بيني هاي مقام معظم رهبري در قبل از انتخابات و مديريت همراه با معنويت و فقاهت آينده را جلوتر از همه مي ديدند.

سعادت فر گفت: مقام معظم رهبري مي فرمايند: "رئوس برنامه دشمن در انتخابات القاي جدي نبودن رقابت و شبهه در سلامت انتخابات است؛ کساني از حدود يک سال قبل از انتخابات خط تشکيک درباره سلامت انتخابات را آغاز کردند و انتخاب اين زمان چيزي نيست جز اين که مي خواهند اثر گذاري بيشتري به افرادخودي داشته باشند که قبل از انتخابات بيان فرمودند."

حجت الاسلام سعادت فر گفت: رهبر معظم انقلاب در قبل از انتخابات ۸۸ فرمودند: "چنين حرکت هايي هرگز به هدفي که براي خود پيش بيني کرده اند نخواهند رسيد و نمي توانند نتيجه انتخابات را دگرگون کنند اما روند عادي زندگي مردم را به هم مي ريزند و باعث خواهند شد نظم و امنيت و ثبات شهروندان به مخاطره افتد."

سعادت فر گفت: اساسا برخي ار خواص بي بصيرت در جامعه ما باور و اعتقاد به وجود دشمن براي نظام در عرصه هاي فرهنگي و سياسي ندارند.

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: اگر امروز بخواهيم از فتنه ۸۸ درس بياموزيم بايد به پيش بيني هاي مقام معظم رهبري توجه داشته باشيم.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اصلي ترين گناه سران فتنه اين بود که پس از سالها گذشت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي مي گذشت و به فضل الهي ضد انقلاب به زباله دان تاريخ پيوسته بود باعث شدند عناصر ضد انقلاب در اوج بيداري اسلامي با انقلاب مخملي آمريکا به پرچم مداري برخي خواص بي بصيرت که مست شهوت و جاه و مقام بودند جاني دوباره پيدا کند.

سعادت فر ضمن بيان اين که رافت جامعه اسلامي خصوصا مقام معظم رهبري نشانه جذب حداکثري است، افزود: عليرغم تمام گناه فتنه گران که کشور را دچار آشوب کردند رافت نظام شامل حال آنها شد.

وي با بيان اين که سران فتنه مردودين آزمونهاي سخت دوران انقلاب بودند که نتوانستند حرمت خون شهدا را حفظ کنند، تصريح کرد: آنچه جاي تاسف دارد آن است که چه موقعيت هاي کليدي در نظام جمهوري اسلامي به دست اين افراد سوخت.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که ۹ دي متعلق به همه نيروهاي انقلابي است، گفت: ۹ دي حماسه حضور همه نيروهاي انقلابي با همه تفکرات سياسي است که پاي انقلاب آمدند.

حجت اسلام سعادت فر گفت: متاسفانه عده اي توبه نکردند و به برکت دولت به اصطلاح اعتدال در گلوگاه هاي حساس تصميم سازي راه پيدا کرده اند و در انديشه فتنه هاي ديگري هستند.

وي گفت: کساني که به جاي برخورد با حقوق هاي نجومي به دنبال توجيه اين حقوق ها هستند و با حاضر شدن در تلويزيون از حقوق هاي نجومي دفاع مي کنند آيا درد مردم کف جامعه را با حقوق هاي اندک درک نمي کنند.

سعادت فر در ادامه حقوق شهروندي را برخورد با فساد، برخورد قاطع با حقوق نجومي، توجه به اقتصاد مقاومتي، اشتغال و تحکيم نظام خانواده دانست.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: حقوق شهروندي يعني اين که شفاف به مردم بگوييم برجامي که مدت ها سرمايه هاي نظام را به هزينه برد ثمره اش چه شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۵:۱۹

22 Jan 2020