۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۰۸۶۳
جهانبین نیوز گزارش می‎دهد

وجود سگ‌های ولگرد معضلی برای مردم گوجان

وجود سگ‌هاي ولگرد در معابر عمومي و داخل شهر گوجان گلوگاه سبب رعب و وحشت کودکان يا ساير افراد مي‌شود و اين در حالي است که اين حيوانات مي‌توانند به‌آساني ناقل هرگونه آلودگي باشند
وجود سگ‌های ولگرد معضلی برای مردم گوجان
به گزارش جهانبین نیوز، وجود سگ‌هاي ولگرد در معابر عمومي و داخل شهر گوجان گلوگاه سبب رعب و وحشت کودکان يا ساير افراد مي‌شود و اين در حالي است که اين حيوانات مي‌توانند به‌آساني ناقل هرگونه آلودگي باشند.

گسترش زندگي شهرنشيني سبب اين شده که سگ‌هاي ولگرد در سطح شهر و معابر عمومي آزادانه حضور پيدا کنند.

اين در حالي است که شهروندان گوجاني شکايات خود را در مورد مشکل وجود سگ به شهرداري، نهادهاي دولتي و يا از طريق رسانه‌هاي فعال محلي اعلام مي‌کنند.
 
 
آقاي حيدري يکي از همشهريان شهر گوجان گفت: معضل سگ‌هاي ولگرد و گله‌اي آسايش را از ما گرفتن، از ایجاد آلودگی صوتی تا پاره کردن کيسه‌زباله‌ها و ريختن زباله‌ها که باعث کثيفي و ایجاد ظاهر زشتي در خيابان‌ها و کوچه‌ها شده است همه مشکلاتی هستند که مردم را گرفتار کرده‌اند.
 
وي تصريح کرد: ترس دانش‌آموزان در رفت و آمد به مدارس، ایجاد تا رعب و وحشت براي مردم و ایجاد لکنت زبان در چند دانش‌آموز ابتدايي بعد از حمله‌ور شدن سگ‌هاي ولگرد و گله از دیگر مشکلات وجود سگ‌های ولگرد هستند.
 
خانم هيبتي يکي ديگر از همشهريان گوجاني بيان داشت: هر روز صبح زود بايد همراه بچه‌هایم به مدرسه بروم چون از سگ‌هاي ولگرد و گله هراس دارند و متأسفانه دير به سرکار خود مي‌رسم.
 
وي تصريح کرد: چرا همه شهرهاي استان براي سگ‌هاي ولگرد و گله چاره‌اي انديشيده‌اند، مثلاً بروجن طرح عقيم کردن سگ‌ها را انجام داد ولي شهر گوجان هيچ کاري انجام نداده است.
 
هیبتی اظهار داشت: اگر ما در شهر هستيم پس حقوق شهروندي ما را رعايت کنيد تا کي شاهد عبور گله‌هاي گوسفند از خيابان‌هاي اصلي شهر گوجان باشيم.

شهر گوجان مرکز دهستان میزدج علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فارسان می باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۷:۲۴

27 Dec 2019