۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۹۸۹۳
مسئول بسيج سازندگي سپاه فارسان :

اردوهاي جهادي يکي از مصاديق کار خالصانه براي رضاي خداست

مسئول بسيج سازندگي سپاه فارسان گفت : اردوهاي جهادي شبيه‌ترين فضا به دوران دفاع مقدس است؛ چرا که نيت و اعمال تماماًبراي رضايت خداوند است و اردوهاي جهادي يکي از مصاديق کار خالصانه براي رضاي خدااست.
اردوهاي جهادي يکي از مصاديق کار خالصانه براي رضاي خداست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، احمد ترابي مسئول بسيج سازندگي سپاه فارسان در رابطه با اردوهاي جهادي شهرستان فارسان گفت: اين طرح در قالب اردوهاي 7 روزه و 1 روزه در طول تابستان سال 1395 در حال برگزاري است.

ترابی افزود: 450 نفر در قالب 25 گروه به مدت 7 روز و 790 نفر در قالب اردوي 1 روزه در عرصه هاي مختلف از جمله برداشت محصولات کشاورزي و تعمير و بازسازي خانه هاي مسکوني مناطق محروم روستايي و تعمير و بازسازي مساجد و اماکن مذهبي مشغول به فعاليت هستند.

وي در ادامه افزود : طرح هجرت دانش آموزي نيز با حضور 200 نفر دانش آموز خواهر و برادر در قالب 10 گروه جهادي به مدت 10 روز در زمينه هاي رنگ آميزي و بازسازي فضاي مدارس شهرستان فارسان در حال برگزاري  مي باشد.

ايشان در ادامه تصريح کردند : اردوهاي جهادي شبيه‌ترين فضا به دوران دفاع مقدس است؛ چرا که نيت و اعمال  تماماًبراي رضايت خداوند است و اردوهاي جهادي  يکي از مصاديق کار خالصانه براي رضاي خدااست.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۶:۱۶

4 Jan 2020