۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۳۸۵۳
فرمانده سپاه بروجن:

پنج ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد

فرمانده سپاه بروجن از پرداخت پنج ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در چهار ماهه نخست سال جاري جهت راه اندازي کارگاه هاي توليدي در اين شهرستان خبرداد.
پنج ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز، علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار کرد: دوره‌هاي آموزشي ويژه اقتصاد مقاومتي و اشتغال بسيجيان با شرکت ۱۶۰ نفر طي چهار ماهه نخست امسال در اين شهرستان برگزار شد.

کيهاني گفت: در اين دوره‌ها اصول پرورش ماهي‌هاي سردآبي، زنبور عسل، دام سبک، شترمرغ و کشت زعفران به متقاضيان آموزش داده شد.

وي با بيان اين که براي شرکت کنندگان در اين دوره آموزشي، گواهي پايان دوره براي بهره مندي از تسهيلات اشتغال‌زايي صادر شد، خاطر نشان کرد: پنج ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در سال جاري جهت راه‌اندازي کارگاه‌هاي توليدي در بروجن به متقاضيان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه بروجن گفت: اقتصاد مقاومتي باعث مي‌شود تا توطئه اقتصادي، تحريم و فشارهاي دشمنان شکست بخورد و نظام و انقلاب اسلامي بر توطئه‌ها پيروز شود.

کيهاني اضافه کرد: اقتصاد مقاومتي عامل شکوفايي و رونق اقتصاد ملي است و بايد تلاش کنيم همه با هم اقتصاد مقاومتي را در جامعه تقويت و تثبيت و تشريح كنيم.

وي تاکيد کرد: بايد با ايستادگي و حرکت به سوي اقتصاد مقاومتي و افزايش کارگاه‌هاي توليدي، مايحتاج خود را از کالاهاي خارجي بي‌نياز کنيم.

انتهاي پيام1026ج /540ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۴:۵۱

10 Jan 2020