۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۸۸۰۳
امام جمعه شهر اردل:

ايام آخر ماه شعبان بهترين فرصت خانه‌تکاني دل‌هاست

امام جمعه شهر اردل گفت: ايام آخر ماه شعبان بهترين فرصت خانه‌تکاني دل‌هاست و مسلمانان بايد در اين ماه خود را به طور کامل و خالصانه براي ماه رمضان آماده کنند.
ايام آخر ماه شعبان بهترين فرصت خانه‌تکاني دل‌هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در جمعه مردم ولايت‌مدار شهر رادل ضمن تبريک به مناسبت ماه پربرکت ماه رمضان با اشاره به روزهاي پاياني ماه شعبان افزود: در روايت‌ها آمده است، ماه شعبان بهترين فرصت براي مهياکردن بندگان براي ورود به ماه مبارک رمضان است، بايد در اين روزهاي باقي مانده دل‌هاي خود را از گناه و کينه پاک کنيم و با روحي سالم به استقبال ماه رمضان برويم.

سلمان‌پور با بيان اينکه ايام آخر ماه شعبان بهترين فرصت خانه‌تکاني دل‌هاست اظهار کرد: در روزهاي باقي مانده از ماه شعبان بيشتر استغفار کنيد و از خداوند بخواهيد که گناهان شما را براي ورود به ماه رمضان ببخشد، چراکه در احاديث آمده است که خداوند به جهت برکت ماه مبارک رمضان بسياري از بندگان خود را مي‌بخشد.

وي افزود: دهه آخر ماه شعبان را دهه گراميداشت مساجد نام‌گذاري کرده‌اند، و بايد مساجد را هم براي استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنيم.

سلمان‌پور بيان کرد: مسجد نماد ديني ما مسلمانان است، و هرجا يک جمع مسلماني زندگي مي‌کنند، نشانه مسلماني آنان حضور در مسجد است، و اين مکان مقدس مرکز انواع فعاليت‌هايي است که زندگي فردي و اجتماعي يک مسلمان راتشکيل مي‌دهد.

امام جمعه شهر اردل گفت: مسجد نقش بسيار مهمي در وحدت امت اسلام دارد، غير از مرکز عبادت، مرکز اجتماع نيز مي‌باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۴:۱۲

26 Dec 2019