۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۴۸۳۳
کارشناس مذهبی:

زندگي امام خميني(ره) الگوي مناسبي براي ملت ايران/متاسفانه شخصيت امام در مدارس خوب شناخته شده نيست

حجت الاسلام دکتر عبدا...عباسي ضمن بيان اين که حضرت امام(ره) در تمام ابعاد براي ملت ايران الگوي مناسبي هستند، گفت: متاسفانه شخصيت امام (ره) در ابعاد گوناگون از سياست خارجي و داخلي، مسائل اقتصادي و خانواده خوب شناخته شده نيست.
زندگي امام خميني(ره) الگوي مناسبي براي ملت ايران/متاسفانه شخصيت امام در مدارس خوب شناخته شده نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر عبدا...عباسي در مراسم ارتحال امام(ره) که در مصلي نماز جمعه شهر بروجن برگزار شد، اظهار داشت: تمام ابعاد زندگي امام خميني (ره) الگوي مناسبي براي ملت و مسئولان ايران و جهان اسلام بوده و اين الگو بايد به نسل‌ هاي آينده معرفي شود.

حاکميت ايران بزرگترين کمک کننده اسرائيل در زمان طاغوت بود

وي با اشاره به ثمراتي که معمار انقلاب براي ملت ايران به ارمغان آورد، افزود: زمان طاغوت بزرگترين کمک کننده به اسرائيل در خاورميانه حاکميت ايران بود.

حجت الاسلام عباسي ضمن بيان اين که زمان طاغوت در تمام مراحل نظام آموزشي مسائل کفرآميز، شرک آلود و بي ديني تعليم داده مي شد، افزود: همان سالها کتابخانه روستاهاي استان محروم چهارمحال وبختياري مارکسيستي بود.

وي با اشاره به اين که آمريکا در هر شرايطي خوي استکباري دارد، گفت: امام راحل نمونه انسان کامل و شخصيتي جامع بود که يکي از اصيل ترين انقلاب هاي تاريخ را به پيروزي رساند و نظامي بي بديل را پايه ريزي و رهبري نمود و با تکيه برعنصر آگاهي، استقامت و شجاعت کنگره‏هاي کفر و شرک و نفاق را در هم شکست.

عباسي با مطرح کردن اين سوال که اکنون چه مقدار شخصيت امام (ره) در مدارس معرفي مي شود، گفت: متاسفانه امام در ابعاد گوناگون زندگي از سياست خارجي و داخلي، مسائل اقتصادي و خانواده خوب شناخته نيست.

وي حاکميت را در عدم شناخت شخصيت امام (ره) در مدارس مقصر دانست و گفت: بايد نسبت به شناخت ابعاد زندگي حضرت امام برنامه ريزي دقيق شود.

امام خميني(ره) الگوي مناسبي براي ملت ايران/شعاري عمل نکنيم

وي ضمن بيان اين که حضرت امام(ره) در تمام ابعاد براي ملت ايران الگوي مناسبي هستند، گفت: بايد ابعاد، اهداف و سياست هاي امام راحل را در تمام زمينه ها بشناسيم و شعاري عمل نکنيم.

عباسي با اشاره به اين که امروز نوک پيکان هاي دشمن به سمت رکن رکين خانواده هدف گرفته شده است، افزود: ملت ايران براي زنده شدن حقايق ديني انقلاب کردند و هر بندي، گفتاري، جمله اي و امضايي که موجب دور شدن از اهداف پير انقلاب شود ضد دين است.

حجت الاسلام عباسي در ادامه ضمن تاکيد بر قدرشناسي مردم ايران از نعمت ولايت فقيه، افزود: بايد در مقام عمل منويات رهبر معظم انقلاب را پياده کنيم تنها به زبان آوردن کافي نيست.

وي با مطرح کردن اين سوال که شعارها و اهداف حضرت امام در ابعاد گوناگون چه بود، گفت: آيا از اهداف و شعارهاي اول انقلاب فاصله نگرفتيم.

انتهاي پيام1022ج  /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۰:۵۲

10 Jan 2020