۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۶۸۱۳
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع):

استکبار در مواجهه با ايران دچار بي عملي شده است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت: استکبار ددچار بي عملي شده و فضايي براي اجراي قدرتنمايي ندارد، چرا که در هر ميداني در مقابل جبهه حق قرار مي گرفته شکست مي خورد.
استکبار در مواجهه با ايران دچار بي عملي شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين کريم سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت : اسلام بيشتر از هر زمان ديگري نياز به کمک و ياري دارد .

وي بابیان اینکه خورشيد اسلام درخشش عجيبي در دنيا ايجاد کرده است، تصریح کرد: امروزه اسلام ناب محمدی نظم نوین جهانی را که مدنظر امریکا و هم پیمانش بوده است را تغییر داده و استکبار نیز تمام توان و قدرتش را در مقابل اسلام و جبهه حق قرار داده اند.

سرافراز جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار اسلام ناب در دنیا خواندو گفت: اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کرده و با برخورداری از موضع برتر، باعث شده استکبار در موضع بی عملی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه اسلام یاداور شد: آمريکا و کشورهاي استکباري توان مقابله زميني با ايران را ندارند، چراکه به خوبی می دانند هزینه ای که متحمل می شوند بسیار بیشتر از سودی است که ممکن است بدست آوردند.

وی به شکست استکبار در خليج فارس در برابر سربازان اسلام اشاره و گفت: در حمله گذشته قصد مغلوب کردن ایران در خلیج فارس را داشته اما سرانجام مقهور و مغلوب نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران شدند.

سرافرازبا بیان اینکه
قدرت استکبار ديگر در روي زمين کارايي ندارد چون در برابر آن قدرت ايمان و اراده قرار گرفته است، گفت: این ها هیچ گاه حرف و عملشان یکی نیست می گویند گزینه ها روی میز است امادر عمل رفتاری دیگر دارند؛ اما جمهوري اسلامي ايران هر حرفي که ميزند به آن جامه عمل مي پوشاند.

وي گفت: بعد از ترقه بازي هاي تروريست ها در مجلس، و اعلام تلافی کردن از سوی جانشين فرمانده سپاهبود که  پس از چند روز 6 موشک نقطه زن مقر فرماندهي تروريست ها را متلاشي کرد و این ایستادگی ایران موجب شده امروز ملت هاي مظلوم با الگو برداري از جمهوري اسلامي ايران در مقابل استکبار بایستند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) به راهبرد دشمن در برابر جمهوري اسلامي ايران اشاره و افزود: تحريم،نا کارآمدي اقتصاد کشور، انزواي سياسي جمهوري اسلامي هم در منطقه و هم در سطح جهان، تهي کردن انقلاب اسلامي از قدرت بازدارنده، مهار قدرت منطقه اي جمهوري اسلامي ايران و نفوذ، که داراي ابعاد سياسي، اقتصادي، فرهنگي از جمله اقدامات استکبار در برابر اسلام است .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۷:۴۹

30 Dec 2019