۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۷۱۹۳

مرکز زایمان اردل افتتاح شد

مرکز زایمان شهرستان اردل يکي از مهمترين مطالبات مردم اين شهرستان بوده که پس از پيگيري هاي مکرر مسئولين و مردم امروز صبح در دومين روز از هفته دولت به بهره برداري رسيد.
مرکز زایمان اردل افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مرکز زایمان شهرستان اردل صبح امروز با حضور فرماندار، مسئولين شهرستاني، شوراها و خانواده معظم شهدا در بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل افتتاح شد.

نوذري فرماندار شهرستان اردل در افتتاحيه، راه‌اندازي این مرکز زایمان در بيمارستان اردل را از نيازهاي ضروري مردم اين شهرستان عنوان کرد و گفت: تاکنون مردم اين شهرستان در اين زمينه با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم کردند و براي متولد شدن فرزندان خود مجبور بودند همسران باردار خود را با طي کردن مسيرهاي طولاني به شهرستان‌هاي مجاور انتقال دهند اما با راه‌اندازي بخش زايشگاه بيمارستان اردل مشکلات مردم به خصوص در هزينه‌ آمد و شد به شهرهاي ديگر و همچنين در مراقبت همسران آن‌ها در دوران بارداري بسيار موثر است.

در ادامه دکتر شفيعي رئيس بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل، خدمت به مردم را از مهمترين وظيفه مسئولين دانست و افزود: يکي از مهمترين خدماتي که بيمارستان اردل در خصوص مطالبات مهم شهرستان اردل داشت تکميل و راه اندازي زايشگاه بوده که با توکل با خداوند متعال توانستيم امروز در دومين روز از هفته دولت اين پروژه را تکميل و راه اندازی کنیم .

دکتر شفيعي در پايان گفت: هزينه تامين تجهيزات زايشگاه اردل به ارزش ۳۵۰ ميليون تومان برآورد شده است.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۲:۲۶:۲۲

1 Apr 2020