۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۰۷۸۳

بیانیه آیت الله اسلامیان در اعتراض به اتفاقات شب عید سعید غدیر در شهرکرد

با کمال تأسف مشاهده می شود بعضی از مسئولان بر خلاف این مهم که به تعبیر امام راحل عظیم الشأن قدس سره تمام مقصد ما مکتب ماست، عمل کرده و بر عمل ضد اسلامی خود اصرار می ورزند.
بیانیه آیت الله اسلامیان در اعتراض به اتفاقات شب عید سعید غدیر در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در بیانیه آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در اعتراض به اتفاقات شب عید سعید غدیر در شهرکرد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عن رسول الله صلی الله علیه و آله «لَتَأْمُرُنَ‏ بِالْمَعْرُوفِ‏ وَ لَتَنْهُنَّ عَنِ الْمُنْكَرِ أَوْ لَيَعُمَّنَّكُمْ عَذَابُ اللَّهِ»

با اهداء بهترین سلام خدمت روحانیت معظم، علماء اعلام و مردم با ایمان، غیور، ولایتمدار و شهید پرور استان چهار محال و بختیاری، معروض می دارم.

فلسفه اصلی حکومت در نظام الهی جمهوری اسلامی ایجاد امنیت و فضائی آرام برای رشد و تعالی انسانهاست. «وَ لَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً يَعْبُدُونَنِي لاَ يُشْرِكُونَ بِي شَيْئاً». از این رو وظیفه اصلی حاکمان زمینه سازی برای تحقق این مهم در جهات گوناگون دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... می باشد. یعنی باید مسئولان به گونه ای فضاسازی کنند که مردم به طرف رشد و تعالی آنچنان که خداوند متعال فرموده است سوق داده شوند.

با کمال تأسف مشاهده می شود بعضی از مسئولان بر خلاف این مهم که به تعبیر امام راحل عظیم الشأن قدس سره تمام مقصد ما مکتب ماست، عمل کرده و بر عمل ضد اسلامی خود اصرار می ورزند.

کیست که نداند برنامه هایی که اخیراً در بعضی استانها از جمله استان خودمان انجام شده است مشتمل بر خلاف شرعهای آشکار بوده و طبق بررسی هایی که بعضی از مسئولان انجام داده اند، هر بار اینچنین کنسرتهایی برگزار می شود وضعیت عفاف و حجاب در جامعه ضعیف تر می شود.

اصولاً آیا ذائقه مردم با ایمان را به سمت لهو و لعب سوق دادن، آن هم در شبی که شب بزرگترین عید اسلامی و عید الله اکبر است خیانت به نظام اسلامی و شهدای سرافراز این مردم عزیز نیست؟
آیا فرهنگ عید را به بی بند وباری تبدیل کردن، خیانت نیست؟

آیا این کار توهین به مردم عزیز، مؤمن، با صفا، ولایتمدار و علاقه مند به دین و اهل بیت علیهم السلام نمی باشد.

آیا درد مردم نبودنِ کنسرت آنچنانی است که زبان باید از گفتنش شرم کند. مخصوصا استانی که از مشکلات ابتدائی رنج می برد. استانی که تولید کننده آب است ولی بعضی از مناطقش با تانکر دسترسی به آب پیدا می کنند و واقعا انسان در برابر این مردم خوب شرمنده می شود.

اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم عزیز و نماینده ایشان در مجلس خبرگان رهبری تنفر شدید خود را از این گونه برنامه ها اعلام و حمایت قاطع خود را از مخالفت نماینده غیور و بزرگوار ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد، روحانیت معظم و سایر اقشار غیرتمند و عزیز مخصوصاً خانواده محترم شهدا اعلام می دارم. به امید آنکه این نصایح دلسوزانه مؤثر واقع شود.

برادر کوچک شما - علیرضا اسلامیان
نماینده مجلس خبرگان رهبری
۱۳۹۵/۷/۴ - ۲۳ ذی الحجة ۱۴۳۷

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۹:۰۰

26 Dec 2019