۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۰۷۰۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تدوین سند چشم‌انداز توسعه مهم‌ترین اولویت چهارمحال و بختیاری است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تدوین سند چشم‌انداز توسعه مهم‌ترین اولویت استان است و مسئولان ارشد استان باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
تدوین سند چشم‌انداز توسعه مهم‌ترین اولویت چهارمحال و بختیاری است
به گزارش جهانبین، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با جمعی از مردم منطقه شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: استان از محرومیت عمیقی رنج می‎برد و این محرومیت در همه حوزه‌ها و بخش‌ها به ویژه در امور عمرانی به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در حالی که استان از خدمات قابل توجه نظام برخوردار شده اما عمق این محرومیت به اندازه‌ای است که این اقدامات جوابگو نبوده و باید توجه بیشتری به استان شود.

نکونام تصریح کرد: تعبیر بنده از عملکرد مسئولان استان در سال‌های بعد از انقلاب این است که اقدامات انجام گرفته تنها چاله‌های استان را پر کرده و برنامه مدون و سند چشم‌اندازی برای استان تدوین نشده است که در قالب آن، تمام نیازمندی‌های استان و مسیر حرکت در سال‌های آینده مشخص شود.

امام جمعه شهرکرد، انجام کارهای سلیقه‌ای در استان را به سبب نبود سند راهبردی دانست و اظهار کرد: بنده از روزی که وارد استان شده‌ام دو شاخصه مهم وحدت و برنامه‌ریزی در استان را سرلوحه کار خود قرار داده و این دو شاخص را به طور مستمر از مسئولان قبلی و فعلی استان خواستار شده‌ام.

حجت الاسلام نکونام، تدوین سند چشم‌انداز استان را مهم‌ترین اولویت استان عنوان کرد و گفت: این مطالبه جدی من است چرا که اگر این سند تدوین شود، همه موظفند در مسیر مشخص حرکت کنند و به یقین نگاه‌ها عادلانه و اولویت‌های استان بهتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، حفظ و تقویت وحدت و همدلی در استان را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از عوامل توسعه‌نیافتگی استان در این سال‌ها، تفرقه و کشمکش‌های درون استان بوده است.

نکونام با دعوت همه گروه‌های استان به وحدت و همدلی، خاطرنشان کرد: در مکتب شیعه، اعتقاد ما بر این است که همگان با مهر و همدلی و تعاون با هم رفتار می‌کنند، بنابراین وقتی توصیه اهل بیت(ع) به همدلی و اتحاد است چرا در دام شیطان گرفتار شده و باعث عقب‌افتادگی استان شویم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که چشم‌انداز خوبی در انتظار استان است، اظهار کرد: اگر از تک‌روی ها در استان پرهیز شود و همه حول محور ولایت حرکت کنند، چشم‌انداز روشن و درخشانی را برای استان خواهیم دید، البته رفع مشکلات یک روزه انجام نمی‌گیرد اما مهم غافل نشدن از کاستی‌ها و مشکلات استان است.

حجت الاسلام نکونام با قول مساعد برای تکمیل مسجد منطقه شیخ علیخان، افزود: به یقین مشکلات و کاستی‌های که از زبان شما و در بازدید از آن منطقه مشاهده شد را به گوش مسئولان می‎رسانم و پیگیری امور مردم را انجام می‌دهم.

انتهای خبر/


جهانبین,نکونام,نماینده ولی فقیه,رفع محرومیت,چهارمحال,وحدت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۳۰

9 Feb 2020