۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۳۴۳۸
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي بروجن در نشست خبري:

27هزارنفرامسال ازبرنامه هاي فرهنگي بروجن ديدن کردند/جشنواره موسيقي زاگرس نشينان با رويکرد جديدبرگزارمي شود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن در نشست خبري با اصحاب رسانه از برنامه هاي فرهنگي و هنري سال 95 در اين شهرستان سخن گفت.
27هزارنفرامسال ازبرنامه هاي فرهنگي بروجن ديدن کردند/جشنواره موسيقي زاگرس نشينان با رويکرد جديدبرگزارمي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، رحمت ا... يوسف زاده در نشست خبري با اصحاب مطبوعات شهرستان بروجن، اظهار داشت: حمايت رسانه ها از مسئولين مي تواند باعث افزايش قدرت چاني زني در سطح کلان شود.

يوسف زاده با بيان اين که رسانه ها مي توانند با انتقاد سازنده به مسئولان انگيزه دهند، افزود: انتقاد به موقع اصحاب رسانه زمينه رشد و بالندگي را فراهم مي کند.

وي به عملکرد عمراني اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: آماده سازي پلاتو براي گروه هاي نمايش، نصب دوربين هاي مدار بسته، ترميم روشنايي سالن و تقويت سيستم صوت، تاسيس خانه فرهنگ گندمان و راه اندازي سالن سينما از جمله فعاليت هاي عمراني اداره ارشاد بروجن در سيال جاري بود.

يوسف زاده با اشاره به ۲۱ مصوبه در پنج نشست شوراي فرهنگ عمومي، افزود: تشکيل کميته هاي ۱۰ گانه، کميته قرآن، خانه و خانواده، شهر و شهروندي، کميته اخلاق و ايمان، هنر و هنرمند، اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي از جمله کميته هاي فعال در شهرستان بروجن است.

وي ضمن اشاره به فعاليت سه کانون تبليغاتي در شهر بروجن، گفت: ۱۳ چاپخانه بنر اين شهرستان داراي رتبه نخست در استان چهارمحال و بختياري هستند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن اضافه کرد: تعداد شش انجمن ادبي فعال نقطه قوت فرهنگي شهرستان تلقي مي شود.

۲۷ هزارنفرامسال ازبرنامه هاي فرهنگي بروجن ديدن کردند

وي با بيان اين که ۲۷ هزار نفر امسال از برنامه هاي فرهنگي بروجن ديدن کردند، افزود: برگزاري ضيافت نور با حضور قاريان برجسته، شميم فرهنگ، جنگ شادي ايتام، محفل انس با قرآن، برپايي نمايشگاه کتاب، نمايشگاه مبارزه با مواد مخدر، اهداء ۱۸۰۰ جلد کتاب، نقاشي ويژه معلولين، نمايشگاه کودک و نوجوان و جشنواره لباس محلي از جمله برنامه هاي فرهنگي سال جاري در بروجن بود.

يوسف زاده گفت: انتخابات انجمن تجسمي، حمايت از گروه هاي نمايشي، گردهمايي و تجليل از گروه هاي تعزيه، نشست هاي آسيب شناسي، تجليل از خبرنگاران، رونمايي از آلبوم هاي موسيقي دفاع مقدس، اجراي تعزيه در ايام محرم، نشست هم انديشي با اصحاب فرهنگ و هنر، کارگاه داستان نويسي، رونمايي از ۲۶ جلد کتاب در هفته کتاب خواني و تعزيه ياس کبود از ديگر برنامه هاي فرهنگي در سال ۹۵ بود.

وي، نمايش همسفران مهتاب، يادواره شهداي فصل پاييز و زمستان،جشن هاي يلدايي، کنسرت موسيقي محلي، جنگ شادي و همايش قوز فکري را از ديگر برنامه هاي فرهنگي برگزار شده در بروجن برشمرد.

يوسف زاده با اشاره به برگزاري ۱۰ شب برنامه به مناسبت دهه فجر، گفت: هر برنامه با حضور بالغ بر ۵۰۰ نفر در ايام مبارک دهه فجر برگزار شد.

وي گفت: زنگ انقلاب، ضيافت قرآنيان، شب شعر و موسيقي، يادواره شهداي انقلاب استان چهارمحال وبختياري، رونمايي از آلبوم موسيقي و اختتاميه جشنواره سرود لبيک پيرامون استکبار ستيزي از جمله برنامه هاي دهه فجر امسال در شهرستان بروجن بود.

۱۷۵ميليون ريال اعتبارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن در سال ۹۵

يوسف زاده در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران در خصوص اعتبارات برنامه هاي برگزار شده در سال ۹۵، گفت: اعتبارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ۱۷۵ ميليون ريال در تفاهم نامه سال ۹۵ امضاء شد؛ بخشي از برنامه ها با کمک هاي خيري و مشارکتي دستگاه ها، آموزشگاه ها و موسسات برگزار شده است.

جشنواره موسيقي زاگرس نشينان با رويکرد جديدبرگزارمي شود

يوسف زاده در ادامه افزود: جشنواره موسيقي زاگرس نشينان از سال ۸۶ با شرکت استانها به ميزباني بروجن برگزار شده که موفق به کسب مقاماتي در اين جشنواره شده اند.

وي با بيان اين که دبيرخانه جشنواره موسيقي زاگرس نشينان در شهرستان بروجن دائمي شده است، گفت: اعتبارات برگزاري اين برنامه کشوري اختصاص داده مي شود که به ساير برنامه هاي فرهنگي لطمه اي وارد نشود.

يوسف زاده، دهه ولايت به مدت سه روز پيش بيني اين برنامه در شهريور ماه دانست و گفت: ۷۰۰ ميليون ريال اعتبار براي اجراي اين برنامه پيش بيني شده که ابلاغ شود.

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي بروجن گفت: جشنواره موسيقي زاگرس نشينان با حضور استانهاي چهارمحال و بختياري، اصفهان، فارس، کردستان، مرکزي، کرمانشاه، کهکلويه و بوير احمد، لرستان، خوزستان، آذربايجان غربي و شرقي، هرمزگان، قزوين، بوشهر، کرمان، همدان، تهران و خراسان شمالي برگزار مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۱:۳۳

31 Dec 2019