۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۸۴۸۸
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در شهرکرد:

آدم های رفاه‌طلب و رفاه‌زده در نظام جمهوری اسلامی نمی توانند مسئول باشند/کوچک‌ترین خطا از سوی آمریکا آخرین خطای او خواهد بود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های الهی است و آدم‌های رفاه‌طلب و رفاه‌زده نمی‌توانند مسئول باشند.
آدم های رفاه‌طلب و رفاه‌زده در نظام جمهوری اسلامی نمی توانند مسئول باشند/کوچک‌ترین خطا از سوی آمریکا آخرین خطای او خواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم شهرکرد، اظهار کرد: امروز مردم چهارمحال و بختیاری به همراه ملت بزرگ ایران یکپارچه برای حفظ ارزش‌های انقلاب به پا خواستند.

از همان لحظات ابتدایی انقلاب دنیا استکبار یکپارچه در برابر ایران ایستاد

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی کربلایی و عاشورایی بود و با نام اهل بیت (ع) آغاز شد، افزود: شهیدان ما برای این به شهادت رسیدند که نام حضرت علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) بر مملکت نمایان شود و قرآن به تفسیر اهل بیت (ع) در دنیا خط‌ مشی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا در شروع انقلاب اسلامی دو قطب بود که هر دو در یک راه در حرکت بودند و در نهایت به یک اتوبان می‌رسیدند، ادامه داد: با شروع انقلاب هیمنه این نظام فرو ریخت و امام راحل در پیامی به گورباچف تذکر داد که صدای خرد شدن کمونیست و سوسیالیست را می‌شنوم.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه از همان لحظات ابتدایی انقلاب دنیا استکبار یکپارچه در برابر ایران ایستاد و رهبر، مردم و قرآن را مورد هدف قرار داد، عنوان داشت: در چهل سال گذشته یک لحظه استکبار دشمنیش را با ایران قطع نکرد و در این مدت با محوریت آمریکا توطئه‌های بسیاری علیه ایران انجام داده است که به لطف خدا توانستیم در مقابل آن‌ها ایستاده و موفق شویم دست آمریکا را از کشور خود کوتاه کنیم.

ایران به برکت نیروهای مسلح تا ۲۰۰۰ کیلومتر بیرون از مرزهایش امنیت برقرار کرده

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در یک هماوردی در عراق، سوریه، لبنان و... توانستیم آمریکا را مغلوب و از خاورمیانه بیرون کنیم، جمهوری اسلامی ایران به برکت نیروهای مسلح تا ۲ هزار کیلومتر بیرون از مرزهایش امنیت برقرار کرده است، آمریکا در جمع‌بندی‌هایش به این نتیجه رسیده است که با ملت ایران در گفتمان نمی‌تواند مقابله کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا به این دلیل است که این کشور در سیاست‌هایش به بن‌بست رسیده است و آخرین رسوایش برجام بود که در آن به همه تعهداتش پشت پا زد.

ترامپ به‌عنوان یک دیوانه آمده تا از همه موفقتنامه‌ها و خطوط قرمز بین‌المللی عبور کند

حاجی‌بابایی بیان داشت: ترامپ به‌عنوان یک دیوانه آمده تا از همه موفقتنامه‌ها و خطوط قرمز بین‌المللی عبور کند، اما باید بدانیم عاقلانی این دیوانه را هدایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای ایران فرقی بین ترامپ و اوباما نیست و ماموریت هر دوی این افراد در یک راستا است، اوباما داعش را برای رسیدن به مقاصدش در ایران خلق کرد و ترامپ با دیوانگی تهدید به خروج از برجام می‌کند، اما باید این را بداند ایران از قدرت بالایی برای مقابله با آمریکا برخوردار است.

کوچک‌ترین خطا از سوی آمریکا آخرین خطای او خواهد بود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای نفوذ در وحدت ملت ایران و ایجاد تفرقه در میان مردم، ادامه داد: وضعیت آمریکا امروز همانند وضعیت معاویه در جنگ صفین است، اما مالک‌اشترهای ایران دور آمریکا خیمه زده‌اند و کوچک‌ترین خطا از سوی آمریکا آخرین خطای او خواهد بود.

حاجی‌بابایی به پذیرش صلح از سوی امام علی (ع) در جنگ صفین اشاره و یادآور شد: در آن زمان نه در حضرت علی (ع) نقصی وجود داشت و نه در قرآن خلائی بود، بلکه عدم بصیرت برخی یارانشان از توطئه‌های معاویه ایشان را وادار به صلح کرد، اما آمریکا امروز به‌علت حضور ملت بصیر ایران نمی‌تواند مانند معاویه توطئه کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز به صحنه آمدند تا اعلام کنند دیگر معاویه‌های زمان نمی‌توانند با حیله‌های خود علی زمان را خانه‌نشین کنند و به شهادت برسانند و قرآن مهجور نمایند، افزود: انقلاب اسلامی ایران همانند قطاری در ریل در حال حرکت است و آنقدر ریشه در زمین دارد که صدها آمریکا نمی‌تواند آسیبی به آن بزند و هیچ راهی برای مبارزه به این انقلاب وجود ندارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران با راه‌اندازی ۲۵۳ شبکه بین‌المللی فارسی زبان علیه نظام ایران، عاشورا، کربلا، قرآن و... در حال تبلیغ هستند و در فضای مجازی در حال لجن‌پراکنی علیه ایران، اما نمی‌دانند ملت بصیر ایران همواره پشت کشور و رهبر خود ایستاده‌اند.

حاجی‌بابایی در بخش دریگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی برای مردم، اضافه کرد: رهبر و مردم بهترین‌اند اما هر مشکلی که وجود دارد از جانب ما مسؤولین است، نباید حرف‌های محکم نظام را به جبهه‌های سیاسی نسبت دهیم، اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور عدالت استوار است و باید بکوشیم عدالت را در همه کشور برپا کنیم.

آدم‌های رفاه طلب و رفاه زده در نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند مسئول باشند

وی اضافه کرد: مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های الهی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان فعالیت‌های اقتصادی را برای دیگران بگذارند تصریح کرد: آدم‌های رفاه‌طلب و رفاه‌زده در نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند مسئول باشند.

حاجی بابایی بیان داشت: مردم ایران به شرایط نقد دارند و نقد آنها روی چشم ما جا دارد

وی تاکید کرد: مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در کار دولت , قوه قضائیه و مجلس نظارت دارند و خواستار مجازات مفسدان هستند .

حاجی بابایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مطالبه‌گر و ناظر است اما مجری نیست و در بسیاری از موارد تذکرات جدی به دولت، مجلس و قوه قضائیه می‌دهد.

وی اذعان داشت: کسانی که فرهنگ انقلاب را نمی‌فهمند و سوار انقلاب شده‌اند یا باید راه خود را تغییر دهند یا از قطار انقلاب پیاده شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۵۱

1 Jan 2020