۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۲۰۹۸
اولين بانوي عضو شورای شهر بن:

برطرف کردن دغدغه هاي بانوان هدف اصلي حضورم درصحنه انتخابات شوراي اسلامي

عضو شوراي اسلامي شهر بن گفت: هدف اصلي من از حضور در صحنه انتخابات رسيدگي به امور فرهنگي به ويژه امور بانوان بوده است.
برطرف کردن دغدغه هاي بانوان هدف اصلي حضورم درصحنه انتخابات شوراي اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مريم حسين ميرزايي عضو شوراي اسلامي شهر بن در سال ۱۳۹۲ با تعداد ۲۵۸۷ راي توانست با کسب بيشترين آرا به عنوان اولين بانو، به شوراي اسلامي شهر بن راه يابد.

خبرنگار زنگ خبر، به مناسبت روز شوراي اسلامي شهر و روستا مصاحبه اي با وي ترتيب داده است که در ادامه مي خوانيد:

زنگ خبر: علت حضور خود را در انتخابات شوراي اسلامي شهر بن بيان کنيد.

حسين ميرزايي: با فعاليت هاي فرهنگي که از قبل داشتم با بسياري از ضعف ها در سطح شهر آشنا شدم و نبود بسياري از زيرساخت ها به ويژه براي بانوان عاملي براي حضورم در اين عرصه شد.

زنگ خبر: با توجه به اينکه شما اولين بانويي هستيد که در اين عرصه وارد شديد برخورد اطرافيان با تصميم شما چه بود؟

حسين ميرزايي: ابتداي امر باور اين مسئله براي بسياري از افراد سخت بود اما با حمايت هاي خانواده به ويژه همسرم توانستم وارد اين عرصه شوم؛ کسب بالاترين رتبه در آرا، خود گواه بر استقبال بي نظير بانوان و حتي آقايان از حضور فعال بانوان در عرصه هاي مختلف است.

زنگ خبر: در اين مدت چه فعاليت هايي را (به ويژه براي بانوان) انجام داديد؟

حسين ميرزايي: موانع بيش از آن چيزي بود که فکر مي کردم و علت حضورم در شوراي اسلامي علاوه بر عمراني و آباداني شهر، فراهم کردن زيرساخت هاي فرهنگي و انجام بسياري از امور فرهنگي بود که متاسفانه به دليل نبود سند راهبردي توسعه شهري، زيرساخت هايي از قبيل دانشگاه ، فرهنگ سرا، سينما، پارک بانوان و... کار را با دشواري روبرو کرد و موجب شد نتوانيم وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهيم اما نفس حضور يک زن در شورا، عاملي شد تا بسياري از دغدغه ها و مشکلات از سوي بانوان مطرح شود . ازجمله فعاليت هاي انجام شده در اين مدت، برگزاري کلاس مشاوره با حضور دکتر درويشي، تشکيل کميته بانوان، همکاري با موسسه هاي مردم نهادو انتقال مشکلات بانوان به مسئولين شهرستاني بوده است.

زنگ خبر:تاکنون براي عملکرد خود از ۱۰۰ چه نمره اي به خود مي دهيد؟

حسين ميرزايي: اگر بخواهم منصفانه راي بدهم نمره ۳۰ را انتخاب مي کنم و علت آن را نيز در پاسخ قبلي عنوان کردم. علاوه بر عوامل ذکر شده، ضرب المثل معروف است که يک دست صدا ندارد و شورا نيازمند حضور بيشتري از بانوان فعال است.


زنگ خبر: برنامه شما براي يک سال آينده و تا پايان دوره شورا چيست؟

حسين ميرزايي: با ارزيابي هاي صورت گرفته از مسائل سطح شهر، ان شاالله بسياري از مشکلات در آينده اي نزديک مرتفع خواهد شد و با تعامل و همکاري موسسات مردم نهاد نيز کارگاه هاي آموزشي مهارت خانوده و مهارت هاي اجتماعي برگزار خواهد شد.

زنگ خبر:سخن پاياني شما به به مخاطبين زنگ خبر و همشهريان چيست؟

حسين ميرزايي: من واقعا از همراهي مردم عزيزمان در اين مدت تقدير و تشکر مي کنم چرا که هميشه در صحنه بوده و مارا در بهتر انجام شدن امور ياري کردند و تقدير و تشکر مي کنم؛ از همسر و والدين عزيزم که در اين مدت کمال همکاري و همياري را داشته و همچنين از پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر که در اين مدت در انعکاس اخبار کوشا بوديد و فرصتي د راختيار من قرار داديد تا بتوانتم با مردم شهر سخن بگويم؛ به اميد توسعه بيشتر شهر بن.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۳۲

29 Dec 2019