۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۸۰۳۸
کارشناس مسائل سیاسی چهارمحال و بختیاری:

دنیای مذاکرات بدون پشتوانه نظامی محقق نمی شود/ ما باید تابع ولایت‌فقیه باشیم نه ولایت‌ را تابع خود کنیم

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: اینکه بگوییم دنیا، دنیای مذاکرات است هیچگاه بدون پشتوانه نظامی محقق نمی‌شود؛ قدرت نظامی بالا پشتوانه مذاکرات است مذاکرات نباید بهانه هر اقدامی شود که اگر ناآگاهانه باشد باید بصیرت بالا رود و اگر آگاهانه است خیانت محسوب می‌شود.
دنیای مذاکرات بدون پشتوانه نظامی محقق نمی شود/ ما باید تابع ولایت‌فقیه باشیم نه ولایت‌ را تابع خود کنیم
دکتر عبدالله علی‌محمدی کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آنچه در صحبت‌های اخیر حضرت آقا در دیدار با مداحان مطرح شد هشدارهایی به ملت ایران است که باتوجه به شخصیت سیاسی حضرت زهرا (س) به آن پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در دنیا، نظامی شکل گرفته بر مبنای اسلام محمدی و روزبه روز در حال گسترش است اضافه کرد: گردانندگان این اسلام، افراد فرهیخته‌ای هستند که از هیچ قدرتی ترس و واهمه نداشته و با تمام توان از این نظام مقدس دفاع می‌کنند.

علی‌محمدی ادامه داد: ازطرفی برخی با وجود اینکه قدرت جمهوری اسلامی را می‌بینند اما مرعوب دشمنان شده و این درحالی است که دشمنی این کشورها از ابتدای انقلاب تاکنون با ایران واضح و روشن است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بیان داشت: استکبار در برابر انقلاب ما همه‌جوره توطئه داشته و دارد و در حیطه‌های متفاوت با ما وارد جنگ شده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان گاهی توطئه‌های سیاسی-اقتصادی به کار می‌برند که تحریم‌ها از این توطئه‌ها است و از صدر انقلاب تاکنون شاهد آن هستیم.

علی‌محمدی افزود: گاهی با شیوه‌های صرفا سیاسی و یا صرفا بین‌المللی وارد شده و با کودتا و بهانه‌هایی همچون حقوق بشر به خیال خود کشور را تحت فشار قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: این توطئه‌ها گاهی سیاسی-مذهبی است که با ایجاد فرقه‌های مختلف جنگ مذهب علیه مذهب را به راه می‌اندازند و یا این توطئه‌ها سیاسی-نظامی است همانند هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران با همه تحریم‌ها و نبود موشک‌ها و گاهی با دست خالی در برابر دشمن تمام‌قد ایستادند و دشمن را زمین‌گیر کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در دنیای امروز بعد نظامی بخش عظیم و مهمی از هر کشور است و اگر کشوری امنیت نداشته باشد چشم طمع به آن کشور بسیار بالا است و بالا بودن قدرت نظامی و آشنایی آن با تکنیک‌های روز جهان قدرت کشورها را تعیین می‌کند و ما با عنایت خدا، ایستادگی ملت ایران، رهنمودهای رهبر انقلاب و پشتکار جوانان کشورمان توانستیم به یک فضای عالی دست یافته و در جهان به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح شده و با کشورهای ابرقدرت جهان مقابله کنیم.

علی‌محمدی جنگ امروز را جنگ تکنولوژی دانست و یادآور شد: هرکشوری با قدرت بیشتری وارد این عرصه شود حرف اول را می‌زند.

وی مهمترین اصل در پیشرفت کشور را موشک‌های ساخته شده عنوان و خاطرنشان کرد: این موشک‌ها نمودی از استعداد جوانان ایران در دنیا است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: نبود چنین سلاح‌هایی در زمان جنگ خلاء بزرگی بود که کشور با آن مواجه شد و اگر کسی این قدرتمندی را واقف نیست یا از بی‌بصیرتی او است یا بینش پایینی دارد.

وی تاکید کرد: اینکه بگوییم دنیا، دنیای مذاکرات است هیچگاه بدون پشتوانه نظامی محقق نمی‌شود و بعد نظامی هر کشور است که بعنوان پشتوانه آن مطرح می‌شود و در دنیای متلاطمی که در آن ایران حق وتو ندارد هیچ تضمینی برای مذاکرات وجود ندارد.

علی‌محمدی با بیان اینکه کماکان شاهدیم طرف مذاکره‌کننده به قول‌های خود وفا نمی‌کند و در بیشتر موارد مذاکره بی‌نتیجه مانده و حتی برخی از افراد به بهانه مذاکرات وارد کشورها شده و توطئه می‌کنند افزود: تمام تلاش مقام معظم رهبری برای این است که ملت ایران دور نخورد و اقتصاد مقاومتی و قدرت نظامی بالا پشتوانه مذاکرات است مذاکرات را نباید بهانه هر اقدامی بگذاریم که اگر ناآگاهانه باشد باید بصیرت بالا رود و اگر آگاهانه است خیانت محسوب می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد: ما به عنوان ملت ایران باید تابع ولایت‌فقیه باشیم نه ولایت‌ را تابع خود کنیم و فصل‌الختام همه بحث‌ها در کشور مقام معظم رهبری است و در زمان انقلاب هم تذکراتی از سوی امام راحل داده شد که برخی به آن‌ها بی‌توجه شدند، نباید بگذاریم تاریخ تکرار شود.

انتهای پیام/ 1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۴۷

28 Dec 2019