۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۳۹۰۱۸
امام جمعه شلمزار:

بندگي خداتوند بايد عاشقانه باشد/ مسئولان جلو گراني چراغ خاموش اقلام اساسي و مورد نياز مردم را بگيرند

امام جمعه شلمزار در خطبهع هاي نماز جمعه شلمزار به اهميت عبادت عاشقانه خداوند و استفاده از فرصت هاي بندگي باري تعالي اشاره کرد.
بندگي خداتوند بايد عاشقانه باشد/ مسئولان جلو گراني چراغ خاموش اقلام اساسي و مورد نياز مردم را بگيرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام يدالله زماني در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: خداي متعال را عبادت کنيم نه از روي ترس نه براي پاداش بلکه براي اينکه خداوند بزرگ لايق پرستش و عبادت است و در اين خصوص پيامبر اسلام فرموذده اند: خداوند متعال را عاشقانه پرستش کنيم

وي افزود:يکي از وجه هاي عبادت دوري از گناه و محرمات است. در روايات است که هر کس آنچه را خداوند واجب کرده است انجام دهد بهترين بندگان خداوند است و آنچه را خداي باري تعالي حرام کرده است ترک کند با تقوا ترين بندگان الهي است.

امام جمعه شلمزار گفت: يکي از آفتهاي زندگي کنوني انسان ها سرگرم شدن آنها به امور دنيوي است که باعث فراموشي از معنويات و عبادت خداوند است و در ادامه افزود: خداوند متعال مي فرمايد:اگر مردم شهرها و روستاها به من ايمان داشتند از زمين و آسمان برکات الهي بر آنها آشکار مي شد.

امام جمعغه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار گفت: در سالي که به عنوان #حمايت_از_کالاي_ايراني نامگذاري شده است مسئولان بايد زمينه اين حمايت را فراهم و مردم هم با خريد کالاي ايراني حمايت واقعي از محصولات توليد کشور اسلامي ايران را به عمل آورند.
وي در ادامه با اشاره به مهمترين مناسبت هاي پيش رو در هفته آينده گفت: درک ايام ماه مبارک رجب فرصتي است که اميدواريم مومنان اين فرصت را بهترين وجه مورد استفاده قرار دهند.

حجت الاسلام زماني به مساله حمايت از پيام رسان هاي داخلي هم اشاره کد و گفت: حمايت از پيام رسان هاي داخلي مصداق حمايت از کالاي ايراني است که بايد در اين زمينه هم مردم و هم مسئولان توجه لازم را به عمل آورند.

وي در پايان با انتقاد از گراني چراغ خاموش اقلام و کالاهاي مورد نياز مردم در روزهاي اخير گفت: مبنا قرار گرفتن دلار براي مبادلات بين الملي باعث شده است سوء استفاده هاي بسياري توسط سودجويان صورت گيرد و گراني هاي افسار گسيخته را به مردم تحميل نمايد.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۷:۳۳

28 Dec 2019