۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۹۰۳۸
امام جمعه شهر اردل :

برپايي نماز اول وقت مهمترين وظيفه دانش آموزان در برنامه زندگي است

برپايي نماز اول وقت مهمترين وظيفه دانش آموزان در برنامه زندگي است زيرا نماز کشتي نجاتي است که آنها را به ساحل آرامش و رستگاري مي رساند.
برپايي نماز اول وقت مهمترين وظيفه دانش آموزان در برنامه زندگي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور در جمع دانش آموزان آموزشگاه شبانه روزي حديث ليرابي در خصوص برپايي نماز اول وقت اظهار کرد: در اهميت نماز جاي سخن بسيار است و دانش‌آموزان و نوجوانان که در آغاز زندگي خود به سر مي‌برند، بايد بدانند که نماز هديه ارزشمند الهي است.

سلمانپور افزود: خداوند قادر و متعال اين ارزش را براي انسان‌ها قائل شده و به آنان اجازه داده است که دست‌کم سه بار در طول شبانه‌روز با وي به گفت‌وگو بنشينند.

امام جمعه شهر اردل ادامه داد: نبايد اجازه دهيم که شيطان با ورود به نفس ما را فريب دهد و مشغوليت‌هاي دنيوي ما را از ياد خداوند غافل کند.

وي تصريح کرد: نماز بايد تحفه الهي به حساب آيد و به تأثيرات مثبت آن پرداخته شود تا نقش آن در زندگي مادي و معنوي و وجود افراد تجلي يابد.

اين مقام مسئول اظهار کرد: خداوند در نماز بندگان را به بارگاه خود مي‌پذيرد و لازم است همه افراد به ويژه نوجوانان به امر نماز به صورت جدي‌تر فکر کنند.

حجت الاسلام موسي سلمانپور در پايان گفت: دانش‌آموزان بايد نماز اول وقت را در برنامه زندگي خود قرار دهند و در اين مسير مطلوب است که اوليا، کادر آموزشي و مسئولان اهتمام جدي به نماز داشته باشند.

گفتني است ديشب امام جمعه و مدير محترم آموزش و پرورش شهرستان اردل درآموزشگاه شبانه روزي حديث ليرابي حضور پيدا کردند و  پس از اقامه نماز مغرب و عشاء را با دانش آموزان اين آموزشگاه، هدايايي را به دانش آموزان اهداء کردند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۲۳

3 Jan 2020