۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۱۲۶۸
همزمان با ايام الله دهه فجر

بيش از 450 ويژه‎برنامه دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: بيش از 450 ويژه‎برنامه به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان پيش‌بيني‌شده و ستادها برگزاري دهه فجر در تمام روستاها، بخش‌ها و شهرها تشکيل‌شده که دربرگيرنده تمام اقشار جامعه است.
بيش از 450 ويژه‎برنامه دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود
حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و اجراي برنامه‌هاي اين ستاد در شهرستان فارسان اظهار داشت: ملت ايران هرگز روزهاي سخت مبارزات و ايام پيروزي انقلاب را فراموش نمي‌کند ايامي که يادآور ايثارگري‌ها و جان‌فشاني‌هاي ملت ايران در مبارزه با رژيم منحوس پهلوي بود.

وي با اشاره به اينکه مردم عامل ايجادکننده انقلاب اسلامي ايران هستند، افزود: حمايت‌هاي ملت ايران عامل بقاي انقلاب اسلامي است لذا برنامه‌هاي بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مردم محور برگزار مي‌شود.

با تکيه به توان ملي مي‌توانيم ايران را به سربلندي برسانيم

وي با بيان اينکه برنامه‌هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب امسال با محوريت شعار «افتخار به گذشته؛ اميد به آينده» اجرايي مي‌شوند، تأکيد کرد: همه ما موظف هستيم در سخنان و گفتارمان کارنامه انقلاب را با محوريت اميدآفريني ارائه دهيم. قطعاً کمي و کاستي‌هايي وجود دارد که با تکيه به بيرون مشکل حل نمي‌شود بلکه با تکيه به توان ملي مي‌توانيم ايران را به سربلندي برسانيم.
 
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به همزماني بخشي از برنامه‌هاي چهل‌سالگي انقلاب با ايام فاطميه افزود: با توجه به در پيش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه‌هاي سالروز چهل‌سالگي انقلاب از 21 بهمن به بعد رنگ و بوي شادتري به خود مي‌گيرند.

يوسفي بر حفظ شأن ايام شهادت اين بانوي مکرم تأکيد و تصريح کرد: لزوم حفظ شئون ايام شهادت بزرگ بانوي اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گوشزد شده و همزمان پرچم‌هاي عزا نيز در کنار تبليغات محيطي سالروز چهل‌سالگي انقلاب برافراشته شده است.

وي با اشاره به اجراي برنامه نورافشاني در ايام منتهي به 22 بهمن در سال‌هاي گذشته خاطرنشان کرد: امسال به‌منظور احترام و حرمت‌گذاري به ايام فاطميه (س) و سوگواري شهادت فاطمه زهرا (س)، جشن‌هاي انقلاب در روزهاي 19، 20 و 21 بهمن‌ماه برگزار نمي‌شود و ويژه‌برنامه نورافشاني سالروز پيروزي انقلاب هم شامگاه 22 بهمن‌ماه در سراسر شهرستان برگزار خواهد شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بابيان اينکه زنگ انقلاب امسال با يک روز تأخير به صدا درمي‌آيد گفت: با توجه به اينکه 12 بهمن مصادف با روز جمعه شده، زنگ انقلاب در روز 13 بهمن‌ماه در مدارس شهرستان به صدا درمي‌آيد.

یوسفی تصريح کرد: اين نظام و انقلاب، مردماني دارد که چهل سال از نظام و انقلاب خود پاسداري کردند و با همه مشکلات و موانع و توطئه‌هاي دشمنان پاي انقلاب خود ايستاده‌اند و اين ايستادگي و حضور مقاوم، اين انقلاب و نظام را بيمه کرده است، جوانان عزيز نيز به‌عنوان رويش‌هاي اين انقلاب مانند نسل‌هاي گذشته اين انقلاب را پاس مي‌دارند.
 
تشکيل 24 کارگروه تخصصي در شهرستان فارسان

وي با اشاره به اينکه 24 کارگروه تخصصي در ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در فارسان تشکيل‌شده گفت: بيش از 450 برنامه در اين ايام در شهرستان فارسان پيش‌بيني‌شده و ستادها برگزاري دهه فجر در تمام روستاها بخش‌ها و شهرها تشکيل‌شده که دربرگيرنده تمام اقشار جامعه است.
 
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اهم برنامه‌هاي اين دهه گفت: جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري، برگزاري جشن‌هاي انقلاب توسط ادارات، اصناف و بازاريان، برگزاري همايش‌هاي بصيرت افزايي، جشن جامعه ورزش، جشنواره کودک و نوجوان، رژه موتوري، برگزاري مسابقات ورزشي، مهماني لاله‌ها، نشست‌هاي تخصصي، مراسم ويژه بانوان، برگزاري دعاي ندبه و کميل به همراه جشن پيروزي، جشنواره غذاهاي سنتي، ازجمله برنامه‌هاي اين دهه در سطح شهرستان است.
 
یوسفی با اشاره به سخنان امام خميني (ره) گفت: ازآنجاکه دشمن از اجتماع ما مي‌ترسد و اجتماع ما در روز 22 بهمن‌ماه نمايش اقتدار و مظهر شکوه و عزت جمهوري اسلامي بوده و است و اجتماع ما نمايش پيوند ملت با ولايت بوده و مردم با حضور خود تجديد ميثاق دوباره‌اي با آرمان‌هاي انقلاب دارند.
 
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: راهپيمايي باشکوه 22 بهمن از ميدان امام خميني (ره) فارسان برگزار مي‌شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۹:۲۵

30 Dec 2019