۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۲۱۹۱۸

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار البرز لله گانی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه رجب و میلاد حضرت امام باقر علیه السلام، هفته سلامت را فرصتی مناسب برای توجه به ارتقای سلامت آحاد مردم به ویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان دانست.

وی، افزود: برنامه های هفته سلامت در سطح سپاه استان، از امروز آغاز شده و تا دوشنبه هفتم اردی بهشت ادامه خواهد داشت.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: سنجش BMI پایوران و نیروهای وظیفه، ارائه خدمات مشاوره پزشکی و تغذیه، بازرسی و سرکشی بهداشتی از اماکن سپاه و تهیه گزارش از وضعیت ایمنی، سرشکی از خانواده های بیماران صعب العلاج، ایثارگران و جانبازان و شهدا با حضور مسئولین معاونت های نیروی انسانی و بهداشت و درمان و هیئت رئیسه رده های سپاه و اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی، بخشی از برنامه های محوری هفته سلامت می باشد.

وی، تصریح کرد: در این هفته، جزوه و پمفلت های آموزشی تهیه شده تحت عنوان بهداشت روان خانواده ها توسط مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه توزیع می شود و همایش هایی ویژه پیشگیری از آسیب های عمدی و غیرعمدی به همت معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی در رده های سپاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است: همایش های عمومی پیاده روئی، سخنرانی و تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و سلامت از دیگر برنامه های هفته سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام عنوان شد.



انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۲۹

1 Feb 2020