۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۳۹۸۸
استاندار چهار محال و بختياري:

استفاده از مجري ذيصلاح در ساختمان سازي اجباري شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استفاده از مجري ذيصلاح در ساخت و سازهاي دولتي و بخش خصوصي اجباري شود.
استفاده از مجري ذيصلاح در ساختمان سازي اجباري شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با مديران دستگاه هاي اجرايي حوزه عمراني، اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان و ساير مديران مربوطه در چهارمحال و بختيارياظهار کرد: هنگام آغاز عمليات اجرايي پروژه هاي ساختمان سازي دولتي، خصوصي، شهري و روستايي استفاده از مجري ذي‌صلاح ضرورت دارد.

وي افزود: ايجاد اشتغال براي جوانان و دانش آموختگان دانشگاهي، استحكام سازي، ايمن سازي و رعايت مسئل فني از مهمترين مزيت هاي استفاده از مجري ذيصلاح در ساختمان سازي محسوب مي شود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: البته به منظور جلوگيري از استفاده سوري مجري ذيصلاح در ساختمان سازي ها بايستي از طريق دستگاه هاي نظارتي مورد توجه قرار گيرد و با متخلفان به شدت برخورد شود.

وي با اشاره به بيكار بودن بسياري دانش آموختگان مرتبط با ساختمان سازي و بالا بودن نرخ بيكاري در چهارمحال و بختياري بيان داشت: با اجباري شدن استفاده از مجري ذيصلاح در ساختمان سازي مي توان آمار بيكاري را تا حد قابل توجهي كاهش داد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: به همين منظور بايد چارچوب قانوني مشخصي تا هفته آينده طراحي، تدوين و براي اجرايي شدن ابلاغ گردد.

وي عنوان داشت: كارمندان دولت نمي توانند به عنوان مجري ذي‌صلاح در ساختمان سازي فعاليت داشته باشند.

سليماني دشتكي اظهار كرد: رعايت مسايل فني، ايمن سازي و استحكام سازي ساختمان ها از بسياري حوادث احتمالي و خسارت هاي ناشي از آن جلوگيري مي كند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۳:۴۲

27 Jan 2020