۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۳۱۹۰۸
امام جمعه شلمزار:

بسيج بایدحماسه هاي 8سال دفاع مقدس را در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان به کشور تکرار کند

امام جمعه شلمزار در سالروز تشکيل بسيج مستضعفين و در جمع بسيجيان شهرستان کيار ضمن گراميداشت اين روز تاريخي خواستار حضور بيش از پيش بسيج در صحنه هاي نبرد فيزيکي و فرهنگي در برابر دشمنان شد.
بسيج بایدحماسه هاي 8سال دفاع مقدس را در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان به کشور تکرار کند
گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه پنجم آذر ماه ۱۳۹۵که مصادف با سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خميني رضوان الله تعالي عليه در سال ۱۳۵۸بود گفت: هجمه ي فتنه ها در آغازين سال هاي انقلاب و لزوم تداوم انقلاب اسلام ايران باعث شد حضرت امام خميني قدس سره الشريف فرمان تشکيل بسيج مستضعفين را صادر نمايد که به لطف الهي و حضور گسترده مردم و خصوصا جوانان اعم از پسران و دختران در فعاليت هاي بسيج، نهال بسيج با گذشت ۳۶سال از تاسيس خود به درختي تناور بدل گشت به طوري که در همه ي عرصه ها حضوري فعال و موثر دارد به طوري که دولت نيز به برکت وجود بسيج در حال انجام وظايف محوله خود است.
وي افزود: امروز روزي نيست که از بار مسئوليت شانه خالي کنيم و به من چه به توچه کنيم و بايد در سايه بسيج متحد و همدل و منسجم امور مملکت را اداره و در برابر دشمنان محکم و قاطع ايستادگي کنيم.
امام جمعه شلمزار با محکوم کردن حمله تروريستي حمله به زائران ايراني کربلا گفت: اين حمله يعني عده اي نتوانستند حرکت ميليوني شيعيان جهت زيارت امام حسين عليه السلام در اربعين را تحمل کنند و اينک با نامردي داغي بر دل شيع نهادند اما همچنان شيعه پرچم دار شعار بلند هيهات مناالذله امام حسين عليه السلام در روز عاشوراست.
حجت الاسلام سلطانزاده در بخشي ديگر از سخنان خود از بسيجيان خواست در برابر حمله همه جانبه فرهنگي غرب به جامعه اسلامي ما ايستادگي کنند و در برابر اين هجوم نيز همچون سال هاي دفاع مقدس بسيج ناجي آب و خاک و فرهنگ و جوانان کشورمان شود.
امام جمعه شلمزار با شکر گزاري از برملا شدن چهره خبيث آمريکا در توافق موسوم به برجام، خطاب به مسئولان گفت: اينقدر سنگ آمريکا را به سينه نزنيد که اگر قدمي در برابر آمريکا عقب نشستيد بايد همه کشور را دودستي تقديمش کنيد و آمريکا و دولتمردانش به برجام ۱ و ۲ و ۳ و .....بسنده نمي کنند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۰:۲۶

27 Dec 2019