۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۴۶۰۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

مردم با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند که پاي آرمان هاي امام (ره) و رهبري ايستاده اند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: دشمنان در حال رصد انتخابات ايران بوده و همواره سعي داشتند با تبليغات سوء و دروغ پراکني مردم را از رفتن پاي صندوق های راي منصرف کنند اما مردم با حضور پرشور در اين حماسه ملي نشان دادند که پاي آرمان هاي امام (ره) و رهبري ايستاده اند و ذره اي عقب نشيني نمي کنند.
مردم با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند که پاي آرمان هاي امام (ره) و رهبري ايستاده اند
به گزارش جهانبین نیوز، موسي انصاري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار بيان کرد: همه مردم چه آنها که روحاني را انتخاب کرده و چه آنهايي که به کانديداهاي ديگري راي دادند، پيروز انتخابات هستند و من به عنوان يکي از خادمان اين ملت اين رويداد غرورآفرين را به همه هموطنان تبريک مي‌گويم. آنچه رخ داد، نشانه عظمت ملت و نظام بود و مردم با اين حضور گسترده خود نشان دادند که هنوز اين انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و تا آخر پاي اين نظام خواهند ماند.

وي حضور مردم در پاي صندوق هاي رأي را حضور دشمن شکن دانست و گفت: بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب فارغ از اينکه چه کسي در انتخابات حائز بيشترين آراء مي شود، مردم برنده واقعي اين انتخابات هستند و اين مردم بودند که با حضور گسترده خود بار ديگر مهر تأييدي بر پشتيباني خود از کشور و نظام اسلامي زدند.

سرهنگ موسي انصاري ضمن تبريک به رئيس جمهور منتخب مردم گفت: ما بايد نتايج انتخابات را بپذيريم و اگر کساني غير از اين عمل کنند، دنباله رو تفکر دشمنان نظام هستند و بر خلاف دستورات الهي عمل مي کنند.

وي با بيان اينکه شرکت در انتخابات يک وظيفه ملي و همگاني بوده و اقتدار کشور و امنيت نظام در گرو حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي است ادامه داد: دشمنان در حال رصد انتخابات ايران بوده و همواره سعي داشتند با تبليغات سوء و دروغ پراکني مردم را از رفتن پاي صندوقهاي راي منصرف کنند اما  مردم با حضور پرشور در اين حماسه ملي نشان دادند که پاي آرمان هاي امام (ره) و رهبري ايستاده اند و ذره اي عقب نشيني نمي کنند.

موسي انصاري با تاکيد بر اينکه خدمت به مردم، موهبتي است که خداوند به انسان اعطا مي کند اضافه کرد: رئيس جمهور محترم و همه‌ي کساني که در دولت آينده شرکت خواهند داشت بايد مجدانه تلاش کنند تا به اعتمادي که ملت ايران به آنها کرده پاسخ دهند چرا که همه ما بايد در قبال اين مردم و اعتمادي که به ما کرده اند در روز قيامت پاسخگو باشيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۶:۰۴

30 Dec 2019