۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۲۶۲۸
افتخاری به کجا وصل است که ۲ پست مهم دارد

شمس: مسخره است کی‌روش روزی ۱۹ میلیون و ناظم الشریعه سالی 100 میلیون مزد می‌گیرند

پیشکسوت فوتسال کشورمان گفت: این همه پیشکسوت در خانه هایشان نشسته اند و بعضی افراد چند پست مهم دارند٬ مگر در کشور ما قحط الرجال است.
شمس: مسخره است کی‌روش روزی ۱۹ میلیون و ناظم الشریعه سالی 100 میلیون مزد می‌گیرند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ما هم مثل شما خبرنداریم که در فدراسیون فوتبال چه اتفاقی می‌افتد و معلوم نیست که چه بر سر فوتسال می آید. کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال است در عین حال نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم هست و رئیس فوتسال اسیا هم است. اصلا نقش افتخاری در فوتسال چیست؟ بعد از رفتن به باشگاه استقلال در فوتسال چه میکند؟ مگر در کشور قحط الرجال است که اقایان چندین پست مهم را با هم میگیرند؟ کسی هم نیست به این سؤالات پاسخ دهد.چطور میشود که افتخاری از فوتسال دل نمیکند؟ هواداران انتظار دارند. این فرد ناتوان هم استقلال را نابود میکند هم فوتسال را.


وی در ادامه انتقادهای تندش علیه افتخاری افزود: او به کجا وصل است که هم استقلال را اداره میکند و هم در فوتسال است . شما ببینید استقلال در نیم فصل هنوز نتوانسته یک یار خوب بگیرد ٬ فوتسال هم که همچنان بلاتکلیف است. یکی بیاید و این اوضاع را توضیح دهد که چطور این همه پیشکسوت در خانه هایشان نشسته اند و ایشان با این سن و سال دو تا پست مهم را در دست میگیرد. افتخاری در فوتسال چه میکند؟


شمس در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال هم اذعان داشت: بعد از جام جهانی انتظار می رفت با رقم خوبی با ناظم الشریعه قرارداد ببندند ولی شاید رقم خوبی پیشنهاد نداده اند که ناظم الشریعه دوست ندارد قرارداد را امضا کند.
کی‌روش روزی ۱۹ میلیون تومان مزد می‌گیرد ولی سرمربی تیم ملی فوتسال که برای اولین بار تیم ملی را به مقام سوم جهان رساند سالی ۱۰۰ میلیون می‌گیرد یعنی مزد ۵ روز کی‌روش با مزد یک سال ناظم الشریعه برابر است و این واقعا مسخره است. آن‌هم مربی که هر روز یک حاشیه جدید دارد و هر چند وقت یکبار استعفا می‌دهد. باید ببینیم اقای تاج کی وقت می‌کند به فوتسال رسیدگی کند.

وی در خصوص نداشتن بازی تدارکاتی تیم ملی هم گفت: زمان ترابیان ماهی ۲ بازی انجام می‌شد ولی این آقایان پشت میز و در اتاق در بسته نشسته اند و انتظار دارند تیم‌ها با ما بازی تدارکاتی انجام دهند ٬ اینکه نمی‌شود ٬ باید رایزنی کرد و تیم ها را برای دیدار تدارکاتی هماهنگ کرد. خب معلوم است آدمی که دو شغل دارد گرفتار است و نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
سرمربی سابق تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: با این وضعیت به ناکجا آباد خواهیم رفت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۰:۰۷

28 Dec 2019