۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۰۶۶۸

دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان به "مجموعه آموزش عالی فارسان" تبدیل می شود

رئيس دانشگاه شهركرد از استقلال قريب الوقوع دانشكده‌ي هنر و علوم انساني فارسان و تبديل آن به مجموعه‌ي آموزش عالي فارسان خبر داد.
دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان به "مجموعه آموزش عالی فارسان" تبدیل می شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر بام ایران: دکتر اسماعیل اسدی افزود: در اين راستا نيازمند تلاش و همكاري هرچه بيشتر همكاران در دانشگاه و مسئولين شهرستان فارسان هستيم و از دكتر عزيزي نماينده‌ي مردم شريف فارسان، اردل، كيار و كوهرنگ در اين زمينه قدرداني می نماییم.

وی گفت: خوشبختانه اين مجموعه، رديف اعتباري مجزا دريافت كرده است و با اين وجود اميدوار هستيم با تلاش و توجهات خيرخواهانه‌ي مسئولين شهرستان فارسان زمينه‌ي پيشرفت هرچه بيشتر اين مجموعه فراهم گردد.
دكتر اسدي گفت: وظايف مدير اين مجموعه بسيار سنگين است و هماهنگي داخلي با مجموعه‌ي سازماني، مشاركت با همكاران در اتخاذ تصميم، حفظ اخلاق اسلامي در حوضه‌ي كاري، جلب مشاركت‌هاي مردمي و همكاري با نهادهاي دولتي، حفظ بيت المال و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي منطقه‌اي و استاني براي توسعه و اعتلاي ظرفيت آموزشي، از اهم اقداماتي است كه براي موفقيت دكتر فروزنده به عنوان رئيس جديد دانشكده‌ي علوم انساني و هنر فارسان بسيار موثر خواهد بود.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۳:۲۱

28 Dec 2019