۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۵۳۲۸

برگزارى کارگاه آموزشي ضابطين قضايي شهرستان بن

کارگاه آموزشي ضابطين قضايي در شهرستان بن برگزار شد.
برگزارى کارگاه آموزشي ضابطين قضايي شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا سياهپور دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: کارگاه آموزشي ضابطين قضايي در شهرستان بن در دو روز و با توجه به تکليف قانوني دادستان راجع به آموزش مستمر ظابطين مطابق ماده 30 قانون آيين دادرسي کيفري و با هدف آشنايي ضابطين با تکاليف قانوني خويش در کشف و تعقيب جرايم، رعايت حقوق شهروندي و انجام هر چه بهتر دستورات قضايي و به نتيجه رساندن پرونده هاي قضايي در شهرستان بن برگزار شد.

وي افزود: اين كارگاه آموزشي با نظارت معاونت منابع انساني دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري و دادستان مرکز استان توسط دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن و با همکاري آموزش و پرورش بن 19 و 20 ماه جاري در خانه معلم شهرستان با شرکت تمامي پرسنل انتظامي شهرستان برگزار شد.

محمدرضا سياهپور عنوان داشت: در اين كارگاه مباحثى از قانون آيين دادرسى كيفرى مصوب ١٣٩٢، قانون احترام به آزادى هاى مشروع و حفظ حقوق شهروندى و بخش هايى از قانون مجازات جرايم نيروهاى مسلح  بررسى و آموزش داده شد.

وي در پايان يادآور شد: در پايان کارگاه از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد و متعاقباً گواهي شرکت در کلاس توسط معاونت آموزش دادگستري استان اعطا می‌شود.



انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۲:۰۰

30 Dec 2019