۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۹۸۴۸
روزهای خوش کاراته در المپیک نمود پیدا خواهد کرد

هروی: خون تازه‌ای در رگ‌های کاراته تزریق شد/ قطعا در المپیک مدال آور می‌شویم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: خدا را شکر با المپیکی شدن کاراته خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته تزریق شد.
هروی: خون تازه‌ای در رگ‌های کاراته تزریق شد/ قطعا در المپیک مدال آور می‌شویم
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد المپیکی شدن کاراته، گفت: خدا را شکر با المپیکی شدن کاراته خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته تزریق شد. این رشته همیشه در بازی‌های آسیایی جزو مدال آوران بوده و همیشه جزو رشته‌هایی بوده همیشه مسئولان ورزش روی مدال این رشته حساب می‌کردند.

وی در ادامه افزود: مطمئنا همان طور که کاراته ایران در مسابقات جهانی و بازی‌های‌ آسیایی مدال کسب می‌کند، انشاءالله در المپیک هم این اتفاق رخ خواهد داد. مطمئنا روزهای خوش کاراته در المپیک نمود پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه، خاطرنشان کرد: مهمترین چیزی که در جامعه وجود دارد؛ این است که کاراته در جامعه همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. با اینکه این رشته المپیکی نبوده، اما همیشه مورد توجه رسانه‌ها و آحاد مردم جامعه بوده است. حالا قطعا با اینکه کاراته به المپیک ورود کرده استقبال از این رشته دو چندان می‌شود. به هر حال ما یک خانواده یک میلیون نفری هستیم و مطمئنا حالا طرفداران این رشته چند برابر می‌شوند و کاراته واقعا یک رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

هروی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: این یک اتفاق خوب بود که برای پیشکسوتان و قهرمانان سابق که در گذشته برای این رشته زحمت کشیدند و نام خود را در تاریخ ورزش ثبت کردند رخ داده است و حالا ماحصل انرا جوانان درو خواهند کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۱۱

2 Jan 2020