۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۶۸۷۸
در نشست کارگروه سلامت شهرستان بروجن؛

عرضه مرغ بالاي 1800 گرم در بروجن ممنوع شد

در سومين نشست کارگروه سلامت شهرستان بروجن جلوگيري از توزيع مرغ‌هاي بالاي ۱۸۰۰ گرم مصوب شد.
عرضه مرغ بالاي 1800 گرم در بروجن ممنوع شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، در سومين نشست کارگروه سلامت شهرستان بروجن مقرر گرديد، از توزيع مرغ‌هاي بالاي ۱۸۰۰ گرم جلوگيري شده و دامپزشکي شهرستان نسبت به آموزش به متصديان مربوطه و آگاهي‌رساني به مردم از طرق مختلف مانند نصب پوستر و بنر در مکان‌هاي مناسب اقدام نمايد.

سيد سيف‌ا... فياضي فرماندار بروجن در اين نشست، به نقش و اهميت اين كارگروه در دستيابي به برنامه‌هاي جامع و بلندمدت در توسعه و پيشرفت شهرستان مطالبي را اظهار داشت.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نيز در اين نشست ضمن اشاره به برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت و اقدامات انجام شده در شهرستان، بر اهميت برنامه جامع كشوري پيشگيري و كنترل بيماري‌هاي قلبي، عروقي تأكيد و مشاركت بين‌بخشي براي دستيابي به اهداف اين برنامه را خواستار شد.

محمدحسن کرمي همچنين با اشاره به شيوع بيماري آنفلوآنزاي خوكي در كشور و شهرستان، اظهار داشت: آموزش و رعايت بهداشت فردي و مراجعه به موقع به مراكز بهداشتي درماني و پزشك را از مهمترين عوامل كنترل و پيشگيري از ابتلا به بيماري آنفلوآنزا دانست.

کرمي، رفع مشكل فاضلاب شهرک صنعتي كه مشكلات عديده‌اي را ايجاد و شكايت مردمي را درپي داشته، امحاء بهداشتي زباله‌هاي عفوني مطب‌هاي پزشكان و برخورد قانوني با متخلفين توزيع شير را مهم‌ترين مباحث مطرح شده در اين كارگروه عنوان كرد.

وي، آمار اتلاف سگ‌هاي ولگرد در شهرستان را ۲۷۶ قلاده عنوان کرد كه توسط شهرداري‌هاي شهرهاي بروجن، نقنه، فرادنبه و گندمان معدوم شدند.

گفتني است، فرمانداري، شبكه بهداشت و درمان، شهرداري‌ها، بخشداري‌ها، شبكه دامپزشكي، حفاظت محيط زيست، آب و فاضلاب شهري و روستايي، صنعت معدن و تجارت، تعاون روستايي، جهاد كشاورزي و نيروي انتظامي از جمله ادارات اعضاي كارگروه سلامت و امنيت غذايي هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۳۵

2 Jan 2020