۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۳۸۱۸
قائم مقام امور عشایر کشور در سفر به کوهرنگ:

یک درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی به عشایر اختصاص داده شده است/ کوهرنگ، بزرگترین شهرستان عشایری کشور

قائم مقام امور عشایر کشور: دولت و مجلس در بودجه سال 93 رقمی در حد یک درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی را به عشایر اختصاص دادند که ما بتوانیم بحث دامداری و دامپروری را تقویت کنیم
IMG 3417به گزارش جهانبین نیوز، قائم مقام امور عشایر کشور در سفر به کوهرنگ، در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ بزرگترین شهرستان عشایری کشور است که با وجود جمعیت انسانی بالا جمعیت دامی زیادی هم دارد و در این بین مشکلات زیادی داراست،مشکلات آن ناشی از اینکه انتهای خط خدمت دولت و دستگاهها است و دیگری هم منطقه کوهستانی است که بارندگی و نزولات آسمانی در آن زیاد است.

                                                                                                                                                                                               میر ولی صفرپور ادامه داد: این موارد باعث می شود معمولا یکی از مشکلات عشایر این منطقه اعم از امنیت گذرها و راهگشایی و راهسازی بوجود بیاید که البته بخشی از آن ها حل شده و بخشی هم با ابلاغ به دستگاههای دیگر در حال انجام  است و البته مهمتر از این،خدمات زیربنایی و رفاهی و خدمات تولیدی است چون جامعه ما جامعه تولیدی است.

وی ضمن تاکید بر خدمت رسانی به عشایر،  تصریح کرد:  ، با این یک درصد اعتبارصندوق توسعه ملی،باید دامداری و دامپروری عشایر را  تقویت کنیم .
صفرپور با اشاره به سفر خود به بازفت اداومه داد: برای حل مشکلات عشایری استان بایستی از محل اعتبارات استانی و ملی درخواست اعتبار کرد تا بخش تولید و درآمد و اشتغال عشایر تقویت شود و به تولید ملی کمک شود.
 وی گفت: باتوجه به اینکه ما در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم باید خدمتی کنیم که افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد و فرهنگ جامعه را در پی داشته باشد.
انتهای خبر/ح

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۱:۵۱

2 Jan 2020